mijn dagkaarten

Gestart door sabientje, september 28, 2012, 09:11:13 AM

Sweetie

Ik weet het lieverd , maar hoe meer je negatief denkt hoe negatiever het naar je toe komt ..

Zeis - muis - tuin
ophouden met piekeren , maak er korte metten mee , laat u muisjes buiten in je tuintje , laat ze los ... geef ze de vrijheid meid !!

Suzy

sabientje

Dag Suzy,
ik ga zeker en vast mijn best doen om dit te proberen
vandaag: ooievaar-heer-anker
grts Bientje

Sweetie

Hoi Bientje,

ooievaar - heer - anker

veranderingen ivm een heer , de stabiliteit komt

Suzy

sabientje

Dag Suzy,
ik mag hopen dat deze veranderingen positief zijn want ik  kan niet zoveel tegenslag meer aan op dit moment
vandaag: wolken-beer-zon
grts Bientje

Sweetie

Hallo Bientje

Wat je doorzend naar hierboven krijg je terug lieverd .. klinkt misschien een beetje raar maar als je tegenslag vraagt krijg je tegenslag terug omdat je dit woord gebruikt
Ga eens zitten en zeg ik wil geluk , zeg het een paar keer na als je je ogen sluit en een paar keer per dag ....

je kaartjes
wolken-beer-zon = ster  / vis
als ik de uitteling doe kom ik uit op een emmertje die druppelgewijs volloopt , de emmer is vol nu en loopt over ... met man en macht probeer je het droog te houden maar je bent te geladen , je bent geblokkeerd en ziet overal tegenaan

Suzy

sabientje

Hey Suzy,
dat is inderdaad hoe ik me nu voel op dit moment,maar na regen komt zonneschijn zeker,
vandaag: boom-weg-brief
grts en een leuk week-end
Sabine

Sweetie

Hoi Bientje

boom-weg-brief
je maakt een keuze om gezonder te gaan leven

Suzy

sabientje

Hey Suzy,
vandaag: zon-tuin-roede
grts Sabine

Sweetie

Hoi Bientje ,

positief zijn en gesprekken die je goed doen , er komt wat meer harmonie , je kan jezelf wel vinden

Suzy

sabientje

Dag Suzy,
ik heb gisteren een heel leuke dag gehad en goede gesprekken gevoerd, voelde me heel goed
vandaag: ring-vissen-sleutel
grts Bientje

Audrey

#220
Beste Sabientje,

Het kan zijn dat je in je sociale omgeving, bijv. op je werk werk, iets op een succesvolle manier rond weet te krijgen.

Hartelijke gr.,
Audrey

sabientje

Hallo Audrey en Suzy,
er zijn weer een heleboel problemen bijgekomen, mijn dochter (13j) die momenteel bij haar vader verblijft is daar weggelopen omdat ze slaag heeft gekregen van hem, gisteren gedurend telefoon op het werk van CLB om een  oplossing te zoeken voor haar, ik  zou niks liever willen dat ze terug naar huis komt maar adt wil ze niet omdat ze niet overweg kan of wil met mijn huidige partner, ik zit echt to over mijn oren met schuldgevoelens en begrijp niet waarom ze mij buitensluit
kaarten: ring-wolken-kind
p.s. voel me heel triestig en rot

Sweetie

Hallo Bientje

ring-wolken-kind

Luister lieverd , Schulgevoelens zijn een lelijk beestje , je hebt gedaan wat goed was je bent toen achter een beslissing gestaan die voor iedereen waarschijnlijk het beste is en was !
Jou niet door deze gevoelens laten meeslepen want niemand is daar mee geholpen en nieand heeft daar baat bij !
Focus je op positieve zaken , vraag raad en hulp hierboven , er is al hulp onderweg maar laat je niet door het Clb leiden " lijden " wat niet goed voelt moet je je ook niet door hen laten wijsmaken !
Ik heb daar zeer slechte ervaringen mee met dat soort mensen ..
Je geeft haar de kans , ze wil niet... laat haar dan , maar wees er gewoon voor haar als ze je nodig heeft , dat is nu alles wat jij kan doen , je hoeft je daar helemaal niet schuldig over te voelen want tenslotte geef jij haar de sleutel ..

Lieverd ik weet hoe moeilijk dit nu is maar loslaten is ook houden van !!!

ring - wolken - kind =   kist /  beer
zon - toren - berg
vos - huis
hond
Ze zit volledig geblokkeerd en ziet eigenlijk geen licht in haar tunneltje , alles komt op haar af en ze is niet sterk genoeg , ze heeft het ontzettend moeilijk
Het heeft geen zin om ertegenin te gaan dit zou de situatie alleen maar olie op het vuur gooien zijn , laat haar weten dat ze bij jou terrecht kan !

Suzy

Audrey

#223
Beste Sabientje,

Wat ontzettend naar voor je/jullie! Je radeloosheid en verdriet kan ik me goed voorstellen.
Laten we hopen dat er heel snel een oplossing voor jullie mag komen, en dat je dochtertje toch bereid zal zijn om het contact weer met je op te zoeken. Wijsheid en kracht in deze toegewenst.

Je kaartjes:

denk dat de kaartjes heel goed je huidige situatie weergeven over je dochtertje.
Problemen overschaduwen het contact met je kind door een crisissituatie (uitkomst 4e kaart, de Doodskist).

Sterkte,
Audrey

sabientje

Hallo,
heel hartelijk bedankt voor jullie reacties,
voel me al een beetje beter maar het gepieker blijft duren
kaarten: schip-ooievaar-toren
grts Sabine