Grote legging - carriere/reis/droom

Gestart door Dreamer88, september 27, 2012, 14:54:06 PM

Dreamer88

Beste Catharinawebbers,

Ik ben een jongeman van 24 jaar en ben al heel erg lang geïnteresseerd in het spirituele.
Uiteindelijk heb ik mij nu Lenormand kaarten gekocht, samen met een boek vol uitleg.
Het interpreteren lukt op zich wel, maar ik merk aan mezelf dat ik soms antwoorden durf te verdraaien als het op mezelf aan komt. Graag had ik eens willen weten hoe de grote legging (36) precies gaat en hoe je die kan interpreteren.

Graag had ik willen weten hoe jullie dit interpreteren (hoe je dat precies moet aanpakken met een grote legging, waar je op moet letten). Ik kan namelijk niet veel informatie vinden over de grote legging.

Tegelijkertijd wil ik het antwoord op mijn vraag ook echt weten, aangezien die voor mij nogal belangrijk is. Ik sta op het punt om enkele maanden naar het buitenland te gaan en mijn vraag is dan ook wat voor invloed dat dat heeft op vooral carrièrevlak, maar ook op liefdesvlak.

In ieder geval hartelijk dank voor jullie hulp!!

Grote legging:

Berg - Lelie - Ruiter - Sterren - Muizen - Boek - Wolken - Roede - Sleutel
Ring - Kind  - Slang    - Zon     - Kruis  -  Hart  - Vissen  - Klaveren - Vos
Hond -Schip - HEER   - Zeis     - Boom - Ruiker - Doodskist- Huis    - Weg
Tuin  - beer - dame    - toren - ooievaar - brief  - vogels    - maan   - anker

dameblanche

leneromand kaarten worden vaak abstrakter geduidt dan andere kaarten, het is van belang dat je de betekenis van de kaarten het eerst leert dan combinaties leert maken en dan een EIGEN  manier gaat ontwikkelen in kaartleggen.
kaartleggen is eigenlij invoelen en aan de hand van symbolen de zaak over te kunnen brieven naar de vraagstelster.
voor jezef blijft kaartleggen ALTIJD een valkuil..
idd verdraai je de zaken naar hoe je het wilt zien of net niet wilt zien...
een grote legging laat heel veel zien.
maar het gaat vooral om de vraag en je positie in de legging...

jezelf bent nogal ondernemend, de wereld ligt ana je voeten, voor je gevoel sta je aan het begin van een interessant hoofdstuk, maar je bent nog angstig en onzeker...
dat komt ook steeds weer terug...
er komen nog een paar moeilijkheden met bjvoorbeeld documenten, obstakels die je uit de weg zult moeten ruimen, maar je laat je niet terug dingen...
je wilt eraan beginnen en je wilt het een en ander ook met zekerheid bereiken gaan.
lfs marianne