een loopje met mij genomen?

Gestart door vrolikevlinder, september 26, 2012, 12:54:38 PM

vrolikevlinder

   
Hallo kan iemand mij helpen met deze droom?


het begin van mijn droom weet ik niet meer...
alleen dat ik mijn huis aan iemand had geleend om een feest te geven, afgesproken dat ik morgens in een schoon en net huis zou komen.
Toen ik de volgende dag de deur open deed was er nog volop feest en een rotzooi ik liep mijn slaapkamer binnen en daar werd gretig gebruik gemaakt van mijn bed.
Ik was, verbouwereerd, kwaad,snapte niet dat dit zomaar kon. Ik heb gezegd dat ze weg moesten en dat ik een schoonmaakploeg zou inhuren om de boel weer te fatsoeneren en daarvoor een financiƫle bijdrage van iedereen wilde er was een man die mij gelijk gaf. Na het geld in mijn hand gegeven te hebben verdween iedereen en ik kijk weer naar mijn hand en daarin ligt vals geld en achter kantjes van mobiele telefoons. toen werd ik wakker

Lief

Hoi vrolijke vlinder,

Even wat dingetjes voor je opgezocht.

Het feest, waar je zelf niet bent staat voor onzekerheid over je sociale vaardigheden.
In combi met het huis geeft de doom aan dat je niet lekker in je vel zit.
Ben je vaak onzeker en leun je op andere mensen?
Het bed met de mensen geeft aan dat je relaties moeilijk vindt. Je moet wat assertiever worden zodat mensen geen loopje met je kunnen nemen. Iets is niet wat het lijkt en je voelt je onderwaardeert.

Dit allemaal kan echt zo zijn, maar het kan ook je angst zijn. Dat is aan jou.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...