Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Poepluier

Gestart door Lief, september 26, 2012, 09:53:33 AM

Lief

Goedemorgen :)

Hele rare droom vannacht. Ik was in mijn ouderlijk huis met mijn vader, moeder, oma(is overleden)mijn partner en een baby van een maand of 8. Het rare van deze mensen is dat de baby en mijn partner wel bekend voor mij waren, ze hadden ook een gezicht, en toch ken ik ze niet. Een heel raar gevoel. Ik zie ze, herken ze, maar ik ken ze niet.

Mijn moeder was net zo onderdanig als ze altijd al was in de relatie met mijn vader. Mijn oma zat in een grote  stoel, bijna een troon. Ik zat met een doos gebak op schoot. Iedere keer ging de doos leeg en op de een of andere manier zat er dan weer een dubbele bodem in waardoor er weer gebakjes tevoorschijn kwamen.

De baby vond ik op een gegeven moment op de grond in haar kamer. Ze was heerlijk een smeuïge poepluier aan het opeten. Kleur, donkergroen.
Ik wilde met het ziekenhuis bellen om te vragen of dat gevaarlijk was. Ik weet dat ik belde met het Flevoziekenhuis, wat ik nu zeg maar ook zou bellen. Toen ik contact kreeg met de spoedpost ging mijn vader heel irritant mee zitten zingen met muziek van een lp en ik kon de dame niet verstaan. Toen ik vroeg of het wat zachter kon zong hij nog harder, sleurde mij naar de gang en liet mij daar. Niemand van de andere mensen reageerden erop. Ik dacht nog wel over mijn vader: zo jij bent ook nog niks veranderd.

Geen idee wat het allemaal betekent. De droom heeft in ieder geval wel indruk gemaakt. Vooral het herkennen, maar toch niet kennen van de baby en partner. Daarnaast de dubbele bodem van de taartdoos waardoor er wel 4 keer nieuw gebak was. Wel iedere keer andere vorm en smaak trouwens.

Nou, dat was het.

Groetjes, Lief☀ 
Look for the answer inside your question...

Lief

Nou, ook even wat opgezocht over mijn droom.

Taart betekend naar iets te hebben gewerkt en daarvoor beloond worden. Nou er was taart in overvloed :D

Een luxe doos betekent gevoelens bedwingen.

Oma, staat voor liefde, geborgenheid, wijsheid en bescherming. Terwijl ik dit schrijf speelt ze met het licht ;D ze is vaak in de 'buurt'.

Baby staat voor nieuw begin. Wat ik dus wel ken schijnbaar, maar niet herken. Of andersom.

Partner hetzelfde. Het niet herkennen van de partner staat voor nieuwe aspecten in mezelf waar ik kennis mee maak.

Poepluier is loslaten angst, wat dit in combi is met de baby die het opeet snap ik helaas niet.

Kleur groen staat voor gezondheid, geluk.

Schreeuwen door een ander staat voor verontrustend nieuws. Dat kan heel goed kloppen. Mijn vader zijn gezondheid is erg slecht en kan naar nieuws krijgen van een uitslag van het ziekenhuis.

Nou toch weer iets wijzer geworden. Straks nog even verder puzzelen.

Groetjes, Lief

Carla

Mooie droom Lief,

Ik heb niet zoveel aan jouw eigen duiding toe te voegen, het enige waar ik de baby en het opeten van de groene poep gelijk mee associeerde is dat groen de kleur is van rust, hoop, groei en steun enzo, dat poep aangeeft dat je iets los kunt laten en de baby (ook wel het 'kind in jezelf') eet de poep op ==> maw: geeft het een plekje, integreert 'de shit'  ;D

Lief

Hoi Carla,

Dank voor de aanvulling. Nu snap ik het helemaal.

groetjes, Lief :) :-*