graag een legging ivm relatie en toekomst

Gestart door zoontje, september 21, 2012, 14:51:26 PM

zoontje

hoi,

na maanden miserie en ongemakken is mijn scheiding eindelijk een feit en kan ik terug aan een toekomst beginnen .
nu had ik graag een legging gehad ivm relatie en toekomst
ik heb al enige tijd contact met een vrouw en vroeg me af dat het iets kan worden tussen ons ?
we kennen elkaar al heel lang en doen al vanalles samen met en zonder kids , het klikt goed maar toch merk ik twijfel als er over een relatie begonnen word . de ene moment lijkt het of wij een relatie hebben en de andere moment twijfelt ze eraan .
zal het tot een blijvende relatie komen ?

ik 22/04/73 en zij 18/05/75

alvast bedankt

dameblanche

maanden vol misère en eindelijk aan de toekomst gaan beginnen zoontje, daar ben je de hele tijd al mee bezig, zonder verleden geen heden en zonder heden ook geen toekomst...
waarom uitvinden of de relatie ook wel werkt, jullie kennen elkaar al zo lang?
en waarom die twijfel van haar?

ik herinner me dat je deze vraag al meerdere keren gestelt hebt hier, telkens werd er op ingegaan, maar je kwam nooit met feedback.
waarom dan nu weer een zoveelste poging?

jullie zijn beide stieren,  dus aarde tekens, die vastigheid willen hebben, stabiliteit, maar elk op andere grond, jullie beide planeet is venus, de liefdes planeet...
als jullie conflikten hebben raken jullie horens verstrengeld in jullie koppigheid, toch een grote passie..
de kaart de hoge priester geeft aan dat jullie allebei zeer goed weten wat jullie willen en zaker wat jullie niet meer willen.
de bijbehorende kaarten de pentakels 5 t/m 7 geven aan dat er veel teleurstellingen geweest zijn en die ook nog te overwinnen zijn.....

jij een 10 of wel een 1, deze mensen willen nog wel eens naief in iets storten...
zij een 9 beseffen ook dat niets blijft zoals het blijft....
gr. marianne