Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Rode trein

Gestart door frommeltje, september 19, 2012, 09:59:07 AM

frommeltje

Hoi,

De droom die ik vannacht heb gehad was maar heel kort maar ik heb hem heel duidelijk onthouden.Ik denk daarom dat ie wel van betekenis is:

Ik zit in de auto en mijn moeder zit aan het stuur.De weg is niet zo heel erg breed.Er ligt langs de weg,aansluitend,een spoor op de weg aan onze rechterzijde.
De trein komt met snelle vaart aanrijden,hij is helemaal rood van kleur.Het is nu wel duidelijk dat de weg erg smal is.De trein rijd tegen de auto van mijn moeder aan,alletwee,trein en auto,rijden gewoon door.
Het is toch wel een beetje eng,dat die trein zo langs ons afschuurt,dus mijn moeder slaat links een andere weg in en we rijden verder.

Nou ik ben benieuwd of iemand hierbij een uitleg kan geven,zou het heel fijn vinden.
Alvast bedankt,groetjes....

Ricca

Lieve From,

De droom gaat over een gevoel dat je in het waakleven hebt. Het gevoel dat er iets (de rode trein = het leven) rakelings langs je heen dendert zonder dat je daar invloed op hebt of iets aan kunt doen. Je bestuurt ook niet zelf de auto, maar je moeder zit aan het stuur. Met een auto kun je - in tegenstelling tot een trein -  meestal nog wel uitwijken in penibele situaties, maar niet als je op een heel smalle weg rijdt en het spoor ook op die weg ligt. Kortom er lijkt geen uitweg, maar gelukkig loopt het nog net goed af.

De trein is helemaal rood, de kleur van het 1e chakra en dat betekent dat het gevoel dat je je leven niet helemaal in eigen hand hebt, waarschijnlijk te maken heeft met de praktische kanten van het leven (werk, geld en dat soort zaken). Misschien moet je in een bepaalde situatie het heft in eigen hand nemen, of een andere route kiezen, maar wat minstens zo belangrijk is, is vertrouwen. Heb maar vertrouwen in jezelf. En in het leven.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

frommeltje

Hoi Ricca,

Wat heb je dat mooi beschreven.
Het klopt ook weer helemaal,ik heb inderdaad een beetje een tekort aan zelfvertrouwen.En weet niet zo goed hoe ik dingen aan moet pakken.Maar je geeft me net het duwtje in mijn rug wat ik goed kan gebruiken.

Heel erg bedankt voor je advies en uitleg,ik zal eens wat meer letten op de goede dingen in mijn leven,da's al een mooi begin.

Groetjes....