Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Straatnaam 85

Gestart door janice, september 11, 2012, 13:35:33 PM

janice

Ik ben met mijn broer en hij is iets aan het schrijven en aan het tekenen op wit papier met een blauw schrijvende pen.
Ik kijk wat beter en ik zie dat hij de straatnaam "boompjes" en getal 85 heeft genoteerd. Terwijl ik kijk denk ik bij mezelf dat het nu op dit moment te duur voor mij is om daar een huis te huren/kopen. In het echt vind ik de huizen in de straat prachtig en dacht er in het verleden aan om daar te gaan wonen.
Mn broer trekt meerdere pijlen vanaf het getal 85 naar de straatnaam (vertikaal naar rechts toe gebogen pijlen) alsof het iets heel belangrijk is.
Intuitie is verstand dat haast heeft

happyme

Hi Janice,

Dit is wat ik lees in de droom. Bij het cijfer 85 denk ik aan de kracht "8" van de mens "5" met verwijzingen (pijlen) die van jezelf jouw richting opkomen (de boog). Een ontwikkeling van jouw potentie als mens.

Omdat je aangeeft dat het wonen te duur voor jou is (heden) denk ik dat je nu nog niet bereidt bent de moeite/tijd/energie te investeren om zo te staan in het leven (wonen, bewonen, beleven). Maar het komt wel want je vindt de straat prachtig, met de pijlen die naar jou wijzen. Je ziet dit alleen eerst nog niet in (beter kijken) en dan ontdek je de groei (straatnaam boompjes).

Omdat het je broer is (ouder/groter/wijzer/volwassener) en hij het cijfer opschrijft moet ik denken aan the "writings on the wall" en geschreven in blauw op een wit vel aan "clear message". Dus aan het advies van een beschermer.

Je bent jezelf er wel naar aan het ontwikkelen lees ik door de woorden heen, dus dat is een leuk vooruitzicht, lijkt mij.

Groetjes,
Dansje

janice

Dank je wel Dansje! Ik kan me er in vinden!
Overigens was mn broer in de droom mn jongere broer maar op bepaalde vlakken is hij wel "ouder".
Intuitie is verstand dat haast heeft

happyme

Hi Janice,

Graag gedaan en happy to be of help.

Grtjs,