Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Baby

Gestart door Vlinder, september 11, 2012, 11:01:11 AM

Vlinder

In de droom bevind ik mij in een wat kille omgeving,
ik loop wat heen en weer tussen verschillende zalen/ ruimten, waar ik een soort rondleiding geef
aan een paar mensen, deze zijn voor mij onbekend.
Er ligt  in mijn persoonlijke verblijf/kamer een baby, die wil ik verzorgen.
Ik pak de baby regelmatig op, en loop rond met het kind, naar de anderen toe.
Telkens als ik de baby oppak, krijg ik er meer binding mee, de tweede keer al begrijp ik dat ze een meisje is.
De volgende keer begint ze naar me te lachen, ik ga  steeds meer voor haar voelen.
Uiteindelijk veranderd de hele sfeer in de droom naar zachter en ben ik de mensen en de vertrekken vergeten.
ik heb alleen nog oog voor het kind, mijn liefde voor haar, ze lijkt sprekend op m,n dochter toen die baby was, ze is helemaal geweldig zij lacht en ik lach.
Ik wordt wakker, met een warm liefdevol gevoel.

(Mijn dochter is al volwassen)
Liefs Vlinder

Bianca

Lieve Vlinder,

Is je dochter zwanger??
Dat gevoel krijg ik een beetje.

Ik hoor het wel.

Groetjes Bianca

Vlinder

Geen idee, Bianca, ;D
Ik dacht hier ook aan, maar twijfel toch ook,

;)

Bianca

hahaha dat snap ik.
Misschien is dit jouw nieuwe fase..... Je wilt weer zorgen voor een kleinkind. Fase Oma

dameblanche

het verlangen naar geborgenheid, staat de baby in je dromen voor symbool vlinder
in het waakbestaan moet je je plichten nakomen, ook al is dit wel eens zorgelijk en moeilijk...

Vlinder

Ik herlees mijn droom, ik voel emotie,s omhoog komen, ik zie het duidelijk voor me.
mijn dochter en haar kinderwens,
maar ook de koestering van een moeder voor haar kind, en het kind in mezelf,
wat gekoesterd mag worden. :D

Vlinder

Ik was op dit topic aan het lezen en kwam deze droom van mezelf tegen...

Mooi om met terugwerkende kracht deze droom te begrijpen
Fijn dat hij hier nog staat.. :D

Carla

Mooi om dat te lezen Vlinder  :-*