Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mijn meisjes

Gestart door Bianca, september 10, 2012, 22:32:37 PM

Bianca

Hoi,
Heb wel een bizarre droom gehad al zeg ik het zelf. zou het fijn vinden als iemand ook een visie hierover zou kunnen geven.

Volkomen in paniek kom ik te weten dat beide dochters van mij zwanger zijn (12 en 14). Ik snap er echt helemaal niks van en ben maar aan het bedenken hoe dat heeft kunnen gebeuren. Geen vriendjes in het spel en toch zwanger. In eens denk ik ach joh dat kan helemaal niet...... de meiden zijn gewoon ongesteld.

Wie o wie??

Fijne avond.

Groetjes Bianca

Carla

Mijn associatie is gelijk die van een moeder die zich zo af en toe met een schok reageert dat haar dochters volwassen aan het worden zijn. En het je dan in de droom opeens realiseren dat ze 'gewoon' ongesteld zijn. Ik lees daar opluchting in, zo van 'ja ze worden groot, maar eerst nog..'

Liefs,
Carla

Vlinder

Bianca,

Dat volwassen worden van je dochters, ik heb dat ook wel gehad, ineens zie je ze zo volwassen worden, ze gaan steeds meer hun eigen gang, en weet jij niet meer altijd waar ze mee bezig zijn.
Mooie tijd ook.

groetjes Vlinder

Bianca

Hoi Carla,

Denk inderdaad dat het daarmee te maken heeft. Dank je wel voor je uitleg.

Hoi Vlinder,

Dank je wel. Het is inderdaad zo...... ze zijn op weg naar volwassenheid. En ik ook weer naar een andere fase in mijn leven als moeder.

Groetjes Bianca

dameblanche

wie droomt over zwangerschap, hoopt dat in het waakbestaan een wens, een droom in vervulling zal gaan.
het an zijn dat je je bezorgt maakt over het opgroeien van je puberdochters tot volwassenen.