Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Angel

Gisteren geen hoofdpijn gehad Heleen.  Wel soms met weemoed over vroeger nagedacht maar ik weet dat dit niet de manier is om vooruit te geraken dus het komt wel even naar boven maar ik probeer me op de toekomst te focussen.
Bedankt

M'n kaart voor vandaag is ridder van pentakels : volharden, plannen maken, goede resultaten bekomen, een goede basis hebben om verder te gaan.
Liefs
Angel

dameblanche

ridders corresponderen met het element vuur...
hoewel de ridder van pentakels staat voor langzaam en gestadigde vooruitgang, maar toch vooruitgang..

Angel

Vrijdag veel dingen verwezenlijkt op het werk maar het liep niet allemaal van een leien dakje.  Ik heb er toch wat moeite moeten voor doen. 

M'n kaartje van vandaag : de dood.  Ik denk aan het afsluiten van iets en iets nieuws beginnen.  Na regen komt zonneschijn. 
Groetjes
Angel

Vlinder

De dood, Angel,
Dit proces speelt zich in jouw binnenste af, soms kan je afsluiten, veranderingen doorvoeren, waardoor het veranderen kan.
vasthouden aan het oude laat je stil staan, vroeger is er niet meer, leef in het nu en wat je nu nodig hebt.

:D Vlinder

Sweetie

Hallo Angel
De dood

Verbreken van oude gewoontes, je keting verbreken en de positiviteit erin laten vloeien, nieuwe ideeen inbrengen

Suzy

dameblanche

iets moet afgesloten worden eer men een tree in de toekomst kan zetten en dat hoeft niet specifiek iets zijn, het kan ook een denkpatroon zijn of een valse hoop.............................

Angel

Gisteren een gewoon dagje gehad.  Weer spulletjes weggegeven van m'n overleden ouders, dus een stukje verleden heb ik wel afgesloten.

Vandaag : koningin van staven.  Vertrouwen op intuitie, zorgen dat ik m'n wil niet te sterk naar voren breng.
Groetjes
Angel

dameblanche

weer wilskracht tonen op een edelmoedige manier

Sweetie

Hallo Angel
koningin vd staven
zelfzekerheid en vastberaden ga je te werk

Suzy

Vlinder

Hoi Angel, dat weggeven is moeilijk maar helpt je bij het loslaten, moeilijk maar dapper van je.
Vandaag ben je verder gekomen, je bent wilskrachtig en ook getekend door het leven, dat maakt je wijs.

Angel

Vrij positief dagje gehad. Veel vergaderingen en gebabbel; oplossingen zoeken.
M'n kaartje van vandaag : kelken 8
Op zoek gaan naar iets maar niet goed beseffen wat ik heb
Liefs
Angel

Sweetie

Hallo Angel

kleken 8
Je komt vooruit, je rekent af met het verleden en voelt veranderingen

Suzy

dameblanche

kelken 8...een poortkaart....
als iets niet [meer] werkt op zoek gaan naar een ANDERE  oplossing

Angel

Gisteren niet veel speciaals gemerkt eigenlijk;  Wel neem ik meer en meer afstand van het verleden.  het doet me wel iets maar ik weet dat er een andere toekomst op me wacht.  Het verleden is het verleden en daarom noemt het ook verleden  ::)

M'n kaartje van vandaag : koning van kelken. 
Weeral een koning.  Creatief zijn, begrijpvol, me goed kunnen uiten.
Groetjes
Angel

Vlinder

Een grootmoedig man, of je mannelijke kant...
Spiritueel vandaag Vicky?