Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Sweetie

Hoi Angel

De gehangene omgekeerd en terwijl ik de kaarten aan het schudden was viel de zegewagen eruit.

de gehangene staat nu rechtop en heeft een touw aan zijn been , een blok aan je been want door de koord kan je niet verder omdat je gebonden bent , de zegewagen is de kaart van de vooruitgang , maar je kan daar niet op springen omdat je aan iets vast hangt

Suus

Angel

Ja Suus, ik volg je.  Ondertussen heb ik terug een staaltje van z'n koppigheid en onredelijkheid meegemaakt.  Hij heeft problemen (details wil hij niet geven) en hij beantwoordt mijn telefoontjes, smsjes niet.  Hij heeft me gewoon laten zitten.  Ondertussen heeft hij wel toegegeven dat hij fout was maar zo doet hij keer op keer.  Nu is hij terug rustig. 

M'n kaartje van vandaag : de zegewagen
Toch vooruitgang?   Maarja, .... op welk vlak he.  Misschien op werkvlak.
Groetjes
Angel

dameblanche

toch nemen we de gehangene op zijnen kop, de gehangene roept veelal angst op bij de mensen, maar wijst niet naar de fysieke uitstraling of fysiek lijden.
de gehangene op de kop geeft hier bij jouw aan dat het keerpunt nog niet is bereikt......
je denkt dat je je leven ondder controlle hebt, maar je laat je leiden....of is het meer lijden.....

Angel

En vandaag trek ik opnieuw de zegewagen. 
Heel raar he, ...

Liefs
Angel

Sweetie

Ja Angel

Ze zeggen dat je je los moet maken , los van de problemen om vooruit te komen , steek er zelf de beweging in

Suzy

dameblanche

niet is raar, angel, je zult de boodschap die de zegewagen je wil meegegeven niet begrepen hebben, de kracht van de zegewagen is nog niet tot je door kunnen dringen...
overwinning, op jezelf, de behoefte aan dicipline en wilskracht......

daar ligt dan ook kern....

ook al leg je nog zovele kaartjes................. :-\

Angel

Thanks Ladies  :-*

Wel vandaag trek ik dan toch een heel ander kaartje : de toren
Dus ik heb het gevoel dat er iets zal gebeuren waar ik niets kan aan doen.  Iets dat in beweging komt en dus me wel eens door elkaar zouden kunnen schudden

Groetjes
Angel

Angel

Niet echt iets speciaals tegengekomen, ... maar dit kan nog altijd komen natuurlijk.

Vandaag : Munten 6
Behulpzaam zijn naar andere mensen toe., begripvol zijn, ...

Liefs
Angel

Angel

Gans de vrijdag goed doorgekomen en 's avonds was het terug ... ruzie.  Om geld opnieuw.  Ondertussen zijn we al 2 dagen verder maar hij is nog altijd niet terug naar huis gekomen.  Gisterenavond stuurde hij me via fb terug een bericht dat hij z'n gerief zou komen oppikken.  Dus helemaal geen happy weekend voor me.
Vandaar misschien m'n dagkaartje : zwaarden 5
Gemeenheid, laagheid, persé willen winnen en daar alles voor over hebben.

Liefs
Angel

Sweetie

Angelke

Zwaarden 5
je staat er machteloos tegenover als je niets kan bereiken met hem richt je energie daar niet langer op !

Succes meid

Suzy

dameblanche

alles begint een gemeen trekje te krijgen, niet goedschiks dan kwaadschiks...problemen zijn onvermijdelijk

Angel

Inderdaad hij is gemeen en toch mis ik hem.
Ik vraag me af waarom ik er altijd voor hem.
1 verklaring : ik zie hem nog altijd graag.
Vandaar m'n kaartje van vandaag denk ik : bekers 2
Een verzoening?

Liefs
Angel

Sweetie

Hoi Angel

ja tegenpolen trekken elkaar aan , hij trekt jou magneet aan en jij hebt het gevoel dat hij de van het is !

Suzy

Angel

M'n verstand weet nochtans dat het zo niet kan, maar m'n hart accepteert het nog altijd.

M'n kaartje voor vandaag : ridder van zwaarden
Conflicten, hevigheid die naar boven komt, strijd, stress,  ...
M'n vriend komt vandaag terug naar huis.  Dus dat beloofd, ....

Liefs
Angel

Sweetie

Hoi angel

Je wil er wel eens hard tegen aangaan , even met je zwaard gaan zwaaien en eens je hart luchten ..

Suzy