ik zie de keuken en heb een beklemmend gevoel in mijn borst

Gestart door luna63, september 07, 2012, 12:48:39 PM

luna63

Gisteren, tijdens een middagdutje, zag ik heel duidelijk onze keuken in een droom, op zich niets bijzonders denk ik, maar het beklemmende gevoel  in mijn borst verontrust me.
Helaas weet ik niets over dromen en hun betekenissen, dus wie kan me hiermee helpen?

MVG
Luna63

heleen

Hallo Luna.

even opgezocht waar keuken voor staat.

Keuken
Als je droomt over de keuken is dit een rechtstreekse verwijzing naar je behoeft aan warmte en spirituele geborgenheid. Deze droom kan ook symbool staan voor de verzorgende moeder. Een ander uitleg is dat de keuken staat voor verandering.

Omdat je zelf niet duidelijk aanwezig bent in de keuken, is het heel moeilijk om een droom te duiden. Maar zijn er veranderingen op komst, die je verontrusten?

Heleen.

luna63

Dankje Heleen voor je reactie,

De enige verandering die ik nu zie is de zwangerschap van onze dochter, ze is nu 20 weken zwanger.

MVG
Luna

heleen

gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter.
En het komt goed terug in je droom. De verzorgende moeder, warmte en spirituele geborgenheid, en een verandering. Het beklemmende gevoel op je borst zal wel komen omdat een zwangerschap een spannende tijd is. Er speelt dan van alles door je hoofd. Maar er gebeurd in de droom niets, dus ook niets verontrustend.

liefs
Heleen :-*

luna63