Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

geitekoppen

Gestart door mieke, september 07, 2012, 09:31:23 AM

mieke

ik was weer eens in een vreemd land waar ik in een gebouw zat met vreemde vrouwen die gesluiert waren ,maar plots smeten ze wel tien geitte koppen binnen voor ons ,die allemaal afgekapt waren ,ik wilde de mijne niet en gaf ze aan een andere vrouw ,ik had er zo'n afkeer van dat ik ineens begon te braken!ken iemand de betekenis een beetje duiden?? grt mieke
MIEKE

Bianca

Hoi Mieke,

Kan het zijn dat je een beetje gevangen zit in je eigen leven?
Dat gevoel krijg ik namelijk een beetje. Die geitenkop was bedoeld voor eten neem ik aan. Jij moest alleen al bij het idee braken. Wat zit je zo vreselijk dwars op dit moment?

Groetjes Bianca

dameblanche

heftig mieke
maar hier komt het offeren aan bod.
offeren is een van de oudst symbolische handelingen die de mensheid kent.
de gedachten hierachter, is dat de mens er overtuigd van is dat wil je iets vbereiekn gasna, je de hoogste offer moet leveren...
vrouwen die gesluierd zijn, dus zij tonen hun gezicht niet, maar hier wordt ook gewezen op je passieve kant ,je bewuste overgaven
hier worden witte geitekoppen geofferd, je kunt het een ander nooit geheel naar de zin maken...
hoe goed je je best ook doet.
sterker nog je komt er geen stap mee vooruit, eerder achteruit.
en dat heb je in verschillende relaties al ondervonden....
zo wil je het niet meer, het is zelfs een onverteerbare gebeurtenis in je leven geworden en braakt het op deze manier uit.....

mieke

hallo marianne!
de antwoorden die je duid in mijn droom is verbaaswekend juist !alles wat je zegt komt overeen met de waarheid ,zo kan ik geen droom uitleggen gelijk jij het doet hartelijk bedankt daarvoor warme grt van mij aan jou  :-*mieke
MIEKE

mieke

hallo bianca!
ja je heb gelijk ik zit wat gevangen in mijn leven en kom geen stap verder !heel erg bedank hoor voor jou reactie vele warme grt van mij mieke :-*
MIEKE