Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

heijdenv

De kaartjes voor vandaag 27 december 2012:

Sleutel 33 - Maan 32 - Sterren 16 = Ruiker 9 / MC Hart 24
Vrouw 29 - Vogels 12 - Ring 25
Boom 5 - Ruiter 1
Wolken 6

Fijne avond!

Gr. Vicky

Sweetie

Citaat van: Vicky op december 27, 2012, 17:40:15 PM
Ha Suus,

Vandaag werd ik op het werk even weggeroepen door een leidinggevende (idd een oudere man) van de administratie. Of ik interesse had om op een andere locatie te gaan werken in een andere functie vanwege zwangerschapsverlof van een collega. Ik moest meteen aan jouw duiding van mijn kaartjes van 24 december denken. Wat knap van jou :)! Ik heb gevraagd om er even over na te mogen denken. Ik had namelijk ook net vandaag een sollicitatiebrief de deur uit gedaan :). Wat een ontwikkelingen ineens!

Ik zal straks op mijn gemak weer kaartjes trekken als ik thuis ben.

Groetjes Vicky

:D :D en voel je je daar goed bij , ik bedoel neem je deze aan ?

Suus  :-*

Sweetie

Hoi Vicky,

Sleutel 33 - Maan 32 - Sterren 16 = Ruiker 9 / MC Hart 24
Vrouw 29 - Vogels 12 - Ring 25
Boom 5 - Ruiter 1
Wolken 6

De sleutel heb je al in de hand , de werksleutel , je maakt je wat druk maar je weet dat dit een unieke kans is om voorwaarts te marcheren , je aanvaard het  :D hihihi je maakt de geboorte van het sterretje mee en je voelt je daar heel erg goed bij , je neemt de aanbieding aan ? ...
Er komt nog iets uit de mouw die nog wat onduidelijkheid met zich mee brengt maar achter de wolken ... schijnt je hart  ...

Suus  :-*

heijdenv

Hoi Suus,

ik weet nog niet wat ik ga doen. De sollicitatie die ik heb lopen is voor een functie die me heel leuk lijkt. Verder zijn er intern nog meer mogelijkheden ben ik achter gekomen. Dus ik weet nog niet of ik de bewuste aanbieding aanneem, ik wil er echt even over denken :0.

Achter de wolken schijnt mijn hart? Dat klinkt heel bijzonder.... :D

:-* Vicky

heijdenv

Voor vandaag de 28e de volgende kaartjes:

Zeis 10 - Heer 28 - Huis 4 = Wolken 6 / MC Heer 28
Klaver 2 - Maan 32 - Zeis 10
Vissen 34 - Wolken 6
Huis 4

Fijne avond allemaal!

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
Zeis 10 - Heer 28 - Huis 4 = Wolken 6 / MC Heer 28
Klaver 2 - Maan 32 - Zeis 10
Vissen 34 - Wolken 6
Huis 4

er komt plots iets op je pad , emotioneel en je staat of je voelt je weer even verloren
Heb je gedroomd vannacht ?
je hebt het een beetje moeilijk thuis

Suus

heijdenv

Ha Suus,

Ik droom iedere nacht maar ik kan me mijn dromen niet altijd tot in detail herinneren. Ik droomde vannacht echter over een vrouwelijke collega, iemand met veel zelfvertrouwen en kennis van zaken die iets akeligs had meegemaakt, buiten op een grote witte stenen trap (zo groot als een vestibule) en daar bang van was geworden. En ondertussen legde ze haar nachthemd in de top van een hoog piramidevormig kastje. Ik vond het een vreemde droom, maar ik droom veel en vaak zijn ze vreemd :).

Oudjaarsavond komt eraan, en het nieuwe jaar. Dan sta ik altijd ff stil bij het jaar dat achter me ligt en dit jaar was met name op emotioneel gebied niet makkelijk. En dan voel ik me weer alleen.

Ik begin trouwens het idee te krijgen dat mijn dagkaarten slaan op gebeurtenissen die nog moeten gebeuren, en er twee dagen soms drie dagen zitten tussen de kaarten en de dag waarop 'het gebeurt'. Ga ik toch eens in de gaten houden :).

Fijne dag vandaag!

Gr. Vicky

Sweetie

Een grote stenen witte trap zou de trap naar je bewust zijn kunnen betekenen , dat piramide kastje .. de piramide is een teken van naar boven gerichte .

Dat kan best zijn is te zien hoe je er ook naar kijkt

Suzy

heijdenv

Goedemiddag,Weer een gekke droom. Ik sta buiten. Mijn lief zit in zijn bus met draaiende motor om te gaan werken. Hij heeft een cremekleurige gemeleerde kabeltrui aan. Mijn moeder komt aangelopen om nog even afscheid te nemen, ze kust de bovenkant van zijn rechterhand. Ik vraag mijn moeder of ik nog even persoonlijk afscheid mag nemen dus ze gaat weg na hoie te hebben gezegd. Mijn lief zegt tegen mij dat hij me dat hij me niet meer wil zien maar dat ik hem wel moet laten weten hoe het met me gaat, want dat wil hij graag weten. Ik werd er akelig van in de droom en werd vervolgens met datzelfde akelige gevoel wakker, bah.
Mijn kaartjes voor vandaag:

Schip 3 - Weg 22 - Hart 24 = Kind 13 / MC Zeis 10
Ring 25- Zeis 10 - Ruiter 1
Anker 35 - Roede 11
Zeis 10

Fijne dag allemaal.


kreeft

plotse gebeurtenissen,
de weg van je hart volgen
grtj

Sweetie

hoi Vicky,
Denk dat jij aan het verwerken bent in je dromen ..

Schip 3 - Weg 22 - Hart 24 = Kind 13 / MC Zeis 10
Ring 25- Zeis 10 - Ruiter 1
Anker 35 - Roede 11
Zeis 10
Een andere weg gaan nemen en de weg van je hart gaan volgen  dit in beweging zetten en een plots nieuw begin kan hierit voortvloeien , het anker gaan uittrekken en er stevig tegenaan gaan ..

Suus

heijdenv

Ha Suuske,

Dat is heel goed mogelijk dat ik aan het verwerken ben, zeker met die gekke dingen die ik allemaal droom. En ik moet ook toegeven dat ik veel gebedjes doe naar mijn overleden vader en oma en naar de kosmos, ontzettend veel kaarsjes brand en mezelf ook weer reiki aan het geven ben in de hoop dat het bijdraagt aan mijn welzijn.

Mooi je duiding. Kon ik hem nu maar eens op een bepaald gebied plaatsen :)!

:-* Vick

heijdenv

Dag allemaal,

Op de laatste dag van 2012 mijn kaartjes getrokken.

Boek 26 - Sleutel 33 - Anker 35 = Weg 22 / MC Vogels 12
Muizen 23 - Maantje 32 - Berg 21
Toren 19 - Ooievaar 17
Kruis 36.

Ik wens iedereen een hele fijne avond, een goeie roetsj en een zachte landing in een hopelijk mooi, gezond en vooral voorspoedig 2013.

Vicky

Sweetie

Dag allemaal,

Hoi Vicky ,
Op de laatste dag zal ik nog eens duiden sie !
Misschien dat je me niet meer verwacht hebt maar ik ben hier toch maar weer !

Boek 26 - Sleutel 33 - Anker 35 = Weg 22 / MC Vogels 12
Muizen 23 - Maantje 32 - Berg 21
Toren 19 - Ooievaar 17
Kruis 36.

Er wordt iets geopend, je hebt iets gevonden .. een inzicht gekregen door veel na te denken , op vlak van werk , heb je een keuze gemaakt die nogal verward was, er komen veranderingen aan in je leven en je sluit het ene af om het andere te beginnen.

Een heel gelukkig nieuwjaar Vicky
Een dikke kus en moge alles uitkomen wat je hartje vraagt !

Knuf
Suus

heijdenv

Dank je wel lieve Suus,

Leuk je in 2012 nog even te spreken ;)!

Dank je voor alle duidingen, opbeurende woorden en lieve berichtjes het afgelopen jaar!
Ik heb maar één goed voornemen voor volgend jaar: mijn hart volgen :). En dat gaat me vast allemaal mooie dingen brengen, mooie dingen die ik jou en alle anderen hier op het forum ook gun.

Een hele fijne jaarwisseling voor jou en iedereen en de mooiste en gelukkigste wensen voor 2013!

Een dikke knuffel terug!

Liefs,
Vicky