Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

Sweetie

Hallo Vicky

boek, de toren en de lelie
Ja inderdaad Vicky , en belangrijke documenten , er komt een oplossing die vele veraderingen zal bieden,
misschien op het eerste zicht niet onmiddellijk zichtbaar  ....

Suus

heijdenv

Goedemiddag!

Vandaag de zeis, de hond en de maan. Vast en zeker iets met mijn werk.
Ik realiseer me dat ik niet meer gehecht ben aan mijn werk?

Groetjes, Vicky

Sweetie

Hoi Vicky
de zeis, de hond en de maan = hart
Een plots vetrouwen in een heer , die vertrouwen schenkt an een groep mensen in de omgevind van het wer .. lijkt meer op een bijeenkomst in verband met het werk, een vergadering ofzo ...

Suus

heijdenv

Hoi Suus,

Ik ben vandag niet op het werk geweest, morgen is mijn eerste werkdag deze week. Misschien slaat het op morgen. Post uit het buitenland of een pakketje heb ik nog niet ontvangen.

Gr. Vicky

heijdenv

Vandaag de maan, de heer en de zeis.
Ik weet niet wat ik ervan moet maken. Het werk, een mannelijke collega en iets wat stopt of geoogst wordt....

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
de maan zegt al welterusten  :D

de maan, de heer en de zeis.
Dat ziet er goed uit , een hart voor de heer , wat dromen ivm de heer , plots geluk ervaren daaromtrent en een nieuwe start gaan nemen , je voelt je gesteund en je voelt je wel lekker ....

Suzy

heijdenv

Hey Suus,

Ik zat me net te bedenken of ik al lekker mijn pyama aan zal gaan doen :).
Ik heb nog nagedacht over de kaartjes van gisteren. Vandaag kwam een collega secretaresse met een werkelijk prachtig voorstel over een nieuwe werkverdeling waardoor we stress flink reduceren, mails met minstens 50% terugbrengen en veel beter kunnen samenwerken. Ik had echt bewondering voor haar. Ze is de jongste van ons allemaal (26), maar ook de snelste met een goed inzicht en een heel gezond stel hersens. Ik heb haar verteld dat ik het een heel goed idee vind en dat ik er vertrouwen in heb dat het gaat werken. Sinds lange tijd had ik weer eens een goed gevoel over het werk :-).

Ik ben heel benieuwd naar die nieuwe start met een heer waar je over spreekt. Ik hou je op de hoogte!

Bedankt voor je duiding en nog een fijne avond.

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky , die heer zal u pyama zijn dan  :D eentje waarin e droomt of van droomt

En die nieuwe start Vicky dat is de uitvoering van dat practig kind die iets uitgewerkt heeft

Suus

heijdenv


heijdenv

Kaartjes voor 21 november 2012:

De ruiker, het kruis en de ooievaar. Geluk ervaren door een streep onder het verleden te zetten en een nieuw begin?

Gr. Vicky

Sweetie

hoi Vicky
ruiker, het kruis en de ooievaar = boek / boom
er zijn vele dingen die je niet weet in je leven , enkel komen er liefdevolle veranderingen op jou levenspad .. wat is nog niet geweten

Suus

heijdenv

Dat is een hele mooie boodschap Suus, dank je wel :).

Gr. Vicky

heijdenv

Vandaag de ring, de ruiter en de beer.

Fijne dag allemaal!

Gr. Vicky

Sweetie

Hallo Vicky

ring - ruiter - beer = boom  / vogels

Ben je verkouden ?

er komt een documenten aan op zakelijk vlak,dit geeft je een hevige duw in de rug en kan je groeien in wat je bezig bent

Suzy

heijdenv

Hoi Suus,

Nee ik ben (nog niet) verkouden?
Ik heb geen idee wat dat document zou kunnen zijn trouwens, hmmm.

Bedankt voor je duiding :).

Gr. Vicky