Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

heijdenv

Goedemorgen

Vandaag de weg, het anker en de vogels. Een keus die mij houvast geeft en gelukkig maakt?

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky
de weg, het anker en de vogels

Een oplossing in de keuze voor werk , gesprekken volgen daaromtrent

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Ik twijfel al een tijdje of ik mijn werk nog wel leuk vind, maar het ligt ook aan de organisatie en de fusie die net achter de rug is.

Je uitleg verrast me een beetje, ik ben benieuwd wat er op mijn pad gaat komen deze week.

Bedankt voor je duiding.

Vicky

Alain

hey vickytje,

wat is dat toch plots met al dat werk, kreeftje is nog maar een paar maand geleden veranderd van werk, ik ben bezig aan de laatste dagen en jij twijfelt...

keuzes en gesprekken moeten je een houvast geven...
xxx

heijdenv

Tja Alain, ik weet het ook niet.

Misschien dat ik meer en meer bij mezelf aan het komen ben en daardoor duidelijker aan kan geven wat ik wel en niet meer leuk vind. En dat is wel belangrijk :).
Bedankt voor je duiding!
Groetjes, Vicky

heijdenv

Goedemiddag :),

Vandaag mooie kaartjes volgens mij. Het kind, de klaveren en het anker. Iets nieuws komt op mijn pad wat me gelukkig stemt, op liefdesgebied of op werkgebied?

Fijne dag allemaal :)!

Sweetie

Hallo Vicky
Het kind, de klaveren en het anker
nieuwe plannen ivm werk die geluk brengen

Suzy

heijdenv

Hpi Suzy,

Ik ben onderdaad na aan het denken over teruggaan naar school en ieta heel anders gaan doen. En ik voel me er goed bom :).

Dank voor je duiding!

Groetjes, Vicky

Sweetie

Doen meid .. ziet er gunstig uit

Suzy

heijdenv


heijdenv

Goedemiddag,

Drie kaartjes online getrokken. De toren, de dame en het anker. Stabiliteit, houvast en geluk. Is dat waar ik behoefte aan heb?

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hallo Vicky
Voel je je wat terug getrokken , je staat beetje stil

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Ja, ik heb het idee dat ik niet vooruit kom, maar aan de andere kant wil ik ook geen overhaaste impulsieve beslissingen nemen :).

Bedankt!
Vicky

heijdenv

Goedemiddag,

Mijn drie onlinekaartjes vandaag zijn de heer, de vos en de wolken. Een mannelijk persoon in mijn omgeving licht mij op/houd me voor de gek? Voorzichtig zijn dus.

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky

Het kan een man in de familie zijn die het wat moeilijk heeft en waar jij een babbeltje mee doet

Suzy