Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

Sweetie

De kaartjes geven altijd het belangrijkste aan wat de dag betreft Vicky'tje , kan misschien nog komen en anders zit ik er glad naast  :D
kan nog wel wat dingen zeggen
misschien een levensvriend(in) uit de omgeving die even komt piepen
K zeg maar iets  ;)

heijdenv

Hoi Suzy,

Ik begrijp het :). Ik moet ook niet meteen duidelijkheid verwachten, de dag is nog lang ;).
Bedankt voor je duiding en je uitleg. Fijne dag vandaag!

Gr. Vicky

heijdenv

#47
Goedemorgen,

In reactie op de kaartjes van gisteren kwam er inderdaad een vrouwelijk persoon in mijn directe omgeving ter sprake waar ik me zorgen over maak, zo zie je maar :).

Vandaag de klaveren, het boek en het kruis. Geluk omdat een geheim uitkomt? (Of ik doe een wens waardoor innerlijke gaven naar buiten komen?).

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hallo Vicky , allereerst bedankt voor de feedback  :-*

de klaveren, het boek en het kruis

het gaat over je mannetje staan, iets afwerken die je gelukkig maakt ,je krijgt vertouwen door iets dat je beslist hebt

Suzy

Alain

hey Vickytje,
je gelukkig voelen doordat je iets bereikt...
xx

heijdenv

Dank Suzy en Alain,

Leuk dat jullie me Vicky'tje noemen :), brengt jeugdsentiment naar boven.

Ik heb vanmiddag een schilderij gemaakt met de zon en al haar kleuren en grilligheden. Hij is nog niet af maar ik voel me er wel happy door als ik er naar kijk als huis-tuin- en keukenschilderes  ;D.
Ik heb er ook best lang voor nodig gehad om mijn schilderspulletjes weer eens uit de kast te halen en te gebruiken, dat was ook wel een overwinning.

Slaap lekker!

Vicky

Alain


heijdenv

Vandaag de muizen, de heer en de hond. Verlies van een goede vriend?

Fijne dag allemaal :)

Sweetie

Nee Vicky'tje
De her piekert en blijft alert uitkijken
Suzy

heijdenv

Oh, dat klinkt wel heel anders  :-\.

Ik heb geen relatie, maar ik weet wel over welke heer dit gaat. Hij zal er zelf uit moeten komen en ik hoop dat hem dat snel gaat lukken. Hij piekert al veel te lang, al doet iedereen dat in zijn eigen tempo en op zijn eigen manier. Hulp wil hij ook niet, tja dan wordt het een lastige en moeiijke taak om eruit te komen.

Dank voor je treffende duiding.

Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Gisteren zocht de heet die aan het piekeren is en alert (noem het maar argwanend) om zich heen kijkt contact met me. Na een lang gesprek trok hij zich ineens terug, enigszins gepikeerd, omdat het gesprek een persoonlijke wending nam en hij daar volgens mij geen zin in had. Ik heb hem aangeraden professionele hulp te zoeken omdat hij er alleen niet uit komt. Ik heb er geen reactie meer op gekregen.

Vandaag de vogels, het huis en de weg. Goed nieuws met betrekking tot mijn huisje waardoor ik een andere weg insla?

Fijne dag allemaal.

Gr. Vicky

heijdenv

Vandaagde toren, het kruis en het boek.

Fijne dag allemaal.

heijdenv

Vandaag de muizen, de zeis en de wolken. Muizenissen, oogsten of afkappen en een overgangsperiode?
Oftewel een periode van problemen is voorbij?

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky
muizen, de zeis en de wolken
er komt een oplossing voor je zorgen onduidelijkheden worden weggemaaid

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Wat een mooi bericht om te krijgen, dank je wel!

Vicky