Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

heijdenv

Dank je Suzy. Wat bedoel je met veranderlijke toestanden, mijn werk?
Vicky

Sweetie

Zijn er zaken waarvan je ziet dat het veranderd ?
Je houd het liever zoals het nu is .. het is goed zoals alles nu verloopt

Suzy

heijdenv

De afgelopen twee-eneenhalf jaar is alleen maar verandering na verandering geweest. Mijn leven is compleet veranderd. Gescheiden, mijn vader overleden, nieuwe relatie die helaas ook weer voorbij is, twee keer moeten verhuizen, twee katjes moeten laten inslapen, fusie en verhuizing op het werk. Als je dan bedoelt dat het zonnetje nu gaat schijnen omdat er na de veranderingen eindelijk stabiliteit komt dan kan ik het wel plaatsen.

Vicky

Alain

ach vicky,

kop op, na regenweer komt zonneschijn...
Sinds oktober 2011 werd mijn relatie plots op 1 dag verbroken en stond ik op straat, de reden weet ik niet...
ik heb geleefd in veel ups en veel downs, moeilijk ging het wel, en toch slaagde ik er steeds in om er boven te komen... dagen zag ik het niet zitten, en andere dagen ging ik volle moed vooruit...

kijk ik ben bijna een jaar alleen, en spartel me er doorheen, ik heb een nieuwe woning, nieuwe meubels, nieuw werk, alles nieuw van a-z behalve de k en de v...
als ik het kan, waarom zou jij het niet kunnen, er zijn mensen genoeg die je steunen, ik wil daarmee zeggen ik had geen vrienden, maar kreeg steun van de dames hier op catweb. en nog steeds krijg ik die... en nu ben ik blij met wat ik heb en wat ik heb bereikt.

veel liefs xx

heijdenv

Ha Alain,

Wat rot voor je...ja, het leven is soms erg moeilijk. Ik ben ook blij dat ik nog steeds op mijn twee beentjes sta en alles overleefd heb. En het is idd niet makkelijk geweest. Ik hield me op de been door mezelf voor te houden dat iedere ochtend die ik wakker werd, een dag dichter bij de dag was waarop ik me weer gelukkig zou voelen.

En je hebt gelijk, er zijn mensen om je heen die er voor je zijn. Alleen weten die mensen vaak niet waar je emotioneel doorheen gaat, hoe lief hun steun ok is, e n begrijpen ze je gewoon niet.

Maar we redden het wel, we zijn sterk :).

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag online drie kaartjes getrokken.

De dame, het kind en het boek. Hoewel ik weet dat de dame normaal de pk is, heeft ze denk ik toch een reden dat ze vandaag voor me verschijnt...

Fijne dag allemaal!

Sweetie

Hallo Vicky

De dame, het kind en het boek

Je bent emotioneel aangedaan wat betreft het kind , gaat het kind op reis ( schoolreisje ) ?

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Ik heb geen kinderen, alleen twee poezenkindjes. Dus ik kan het niet plaatsen. Kan het ook iets anders betekenen of is het wijs om er nog een kaart bij te trekken om het te verduidelijken?

Bedankt voor je duiding :).

Vicky

Sweetie

o maar dan zal het nieuwe plannen zijn in een studie of een ontdekking zijn
suzy

heijdenv

Ik heb nog geen plannen voor een nieuwe studie dus dan ga ik voor de verrassing :). Ik ben benieuwd!

Dank je wel :)!

Vicky

Alain

Suprise!!!   ;D leuke verrassing ? ;D ;D

heijdenv

Dit is wel een onverwacjte verrassing  ;) ;D

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag de boom, de hond en de tuin.

Fijne dag allemaal!

Vicky

Sweetie

Hallo Vicky
de boom, de hond en de tuin.

heb je wat zorgen in je omgeving ivm een vrouw ?

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Er schiet me zo snel niet iets te binnen. Al denk ik dat iedereen in zijn naaste omgeving wel mensen heeft waar zorgen over gemaakt worden?

Groetjes, Vicky