Wat een mooie feedback Vic !!
Levenshuis ,daar bedoel ik eigenlijk mee , daar waar je nooit zou willen van weg gaan , een verankerd gevoel hebben bij dat huis , dit kan thuisbasis zijn ( bij je mama ) of als je dit gevoel hebt bij jou woning .. naargelang jou gevoel daaromtrent.
ik heb daar gisteren over gedacht , die verhelderende gesprekken die gevoerd gaan worden , misschien dat jij helder begint te denken over wat je niet meer wil en de duidelijkheid daarvan inzien en dat het goed komt als je los laat , is niet normaal dat hij niets van zich laat horen !
Zo kom jij tot het besef van .... waar zijn we mee bezig ... , hoef ik dit nog te pikken ..., bij jezelf te rade gaan wat je wel en niet meer wil , wat deze heer betreft !
Er ligt nog een heel leven voor jou uit lieverd , wachten geeft geen zin , brengt alleen frustratie met zich mee.
Je kaartjes
Zon 31 - Berg 21 - Weg 22 = Klaver 2 / MC Beer 15
Ster 16 - Slang 7 - Hart 24
Muizen 23 - Zon 31
Hond 18
Je staat op het bergje , je hebt er de hele dag over gedaan en nu kan je sterretjes plukken , neem ze lieve Vicky , laat je dan naar beneden glijden ( slang ) daar zal je hartje weer gaan kriebelen , de muisjes die verdwijnen als sneeuw voor de zon en je krijgt alle vertrouwen terug .
Klaver --> vaak gemerkt dat deze voor mij loslaten betekent , loslaten en de kracht terug vinden of het geluk terug vinden .
Suus