Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

heijdenv

De kaartjes voor vandaag:

Kruis (36) - Heer (28) - Vogels (12) = Huis (4) /mc Ster (16)
Heer (28) - Huis (4) - Ster (16)
Maan (32) - Tuin (20)
Ster (16)

Volgens mij een belangrijke boodschap, zowel de heer als het huis komen twee keer terug, de ster zelfs 3x want het is ook de magic card.

Het einde van een rotte periode met een heer, een periode van huiselijkheid met een heer breekt aan, er komt duidelijkheid door gesprekken, een nieuwe impuls in een bestaande relatie. Volgens mij kondigt de ster duidelijkheid en nieuws aan, klopt het? Maan - tuin slaat misschien op het werk, maar als ik kijk bij de tijdsbepaling op catharinaweb kan het zo maar zijn dat de maan op maandag slaat en de tuin op middag... :), maar ja de ster slaat weer op nacht  :-\. Hmm, wellicht dat het toch over het werk gaat :).

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hallo lieve Vicky,
Kruis (36) - Heer (28) - Vogels (12) = Huis (4) /mc Ster (16)
Heer (28) - Huis (4) - Ster (16)
Maan (32) - Tuin (20)
Ster (16
de heer sluit iets af, hij praat en er komen duidelijkheden , is hij wat emotioneel ?... maar hij klaart iets uit .. hij vind zichzelf nogal euh .. belangrijk  ::)

Suus

heijdenv

Ha lief Suuske,

Het is een heel gevoelige man, hij kan inderdaad emotioneel worden.

Je schrijft dat hij zichzelf nogal belangrijk vind. Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat we het anders moeten benoemen. Hij vecht enorm voor zijn vrijheid, zijn zelfstandigheid en zijn onafhankelijkheid. Zichzelf heel belangrijk vinden in de zin van "I'm the Man" zo herken ik hem niet. Hij heeft eerder te weinig zelfvertrouwen en zal zichzelf ook snel wegcijferen om het een ander naar de zin te maken, zo lang hij maar niet het gevoel krijgt dat hij "opgesloten zit of wordt" want dan rent hij hard en ver weg :-\. Zijn vrijheid en zijn onafhankelijkheid zijn echt enorm belangrijk voor hem.

Bedankt voor je duiding :).

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen de komende dagen.

Liefs,
Vicky

Sweetie

Ik ook !

Geen kaartjes vandaag ?

Suus

heijdenv

Jawel hoor, ik ga ze zo trekken. Ben nu net thuis :).

heijdenv

Hele andere kaartjes vandaag:

Slang (7) - Huis (4) - Boek (26) = Ruiter (1) / MC Vosje (14)
Roede (11) - Lelie ( 30) - Brief (27)
Boom (5) - Berg (21)
Boek (26)

Fijne avond allemaal.
Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
Slang (7) - Huis (4) - Boek (26) = Ruiter (1) / MC Vosje (14)
Roede (11) - Lelie ( 30) - Brief (27)
Boom (5) - Berg (21)
Boek (26)

een gesprek met een dame thuis of aan huis , die brengt je wat troost , belangrijke papieren zijn op komst gaat het om iets in de familie ?!
Er zit wel een obstakel in de weg , iets met een oudere heer maar met het boek ..  :-\

Suus

heijdenv

Ha Suus, kan het gesprek wel plaatsen, zal mijn moeder wel zijn. De rest kan ik niet plaatsen, hmmm. Nou dan wachten we maar af wat de dag brengt. Net de trein al gemist (hij was op tijd, ik niet met die sneeuwval en de gladheid whaah).
Fijne dag vandaag!
Gr. Vicky

Sweetie

heijdenv

Ik ben voorzichtig geweest, kon niet voorkomen dat ik met de auto weg gleed, het was ook zo glad, maar mijn autootje en ik hebben het zonder kleerscheuren overleefd :)!

Gelukkig nu weer thuis. Dadelijk nog even op visite bij een nichtje (ik noem haar altijd mijn zus, zo voelt het ook). Morgenvroeg begrafenis van de jongste zoon van een neef van me, hij mocht 21 jaar worden. Is van een viaduct afgevallen op de snelweg en daar overreden. Het hoe en wat is onduidelijk, maar het is een heftig verhaal. Ik kijk er wel een beetje tegenop om daar naar toe te gaan.

Maar goed, het cliché gaat ook nu weer op, het hoort bij het leven...

heijdenv

Mijn kaartjes voor vandaag:

Toren (19) - Heer (28) - Ooievaar (17) = Heer (28) / MC Ooievaar (17)
Roede (11) - Ruiker (9) - Ruiker (9)
Tuin (20) - Hond (18)
Klaveren (2)

Ik durf ze niet meer te duiden. Maar ze voelen beter als de kaartjes van gisteren :). Toch weer iets over een nieuw begin met de heer? Klaveren brengen geluk? Och als dat toch eens waar was :)!

Fijne avond allemaal.

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
Toren (19) - Heer (28) - Ooievaar (17) = Heer (28) / MC Ooievaar (17)
Roede (11) - Ruiker (9) - Ruiker (9)
Tuin (20) - Hond (18)
Klaveren (2)

de heer zit in een toren , hij heeft nog geen zin om eruit te komen maar er komen veranderingen aan die gunstig zijn , er komen vertrouwelijke gesprekken en dat zal je toch geluk bijbrengen

Suus :-*

heijdenv

Toch gek hè Suus, die gesprekken worden al een tijdje aangekondigd maar het komt er nog niet van.
Zo zijn het niet echt dagkaarten maar eerder week- of maandkaarten ;). Ik wacht toch maar af, ik ga niets meer forceren, dat werkt averechts  :-\
Bedankt voor je duiding!
Groetjes, Vicky

heijdenv

"Wat brengen me de kaartjes vanavond" vroeg ik voordat ik de kaartjes trok. Dit werden ze:

Hart (24) - Maantje (32) - Zon (31) = Beer (15) / MC Schip (3)
Tuin (20) - Brief (27) - Zeis (10)
Roede (11) - Ruiter (1)
Vogels (12)

Ik ben benieuwd!

Groetjes, Vicky

Sweetie

Ja ik heb daar ook zitten aan denken Vicky , straks durf ik niet meer duiden !   :-[

Hart (24) - Maantje (32) - Zon (31) = Beer (15) / MC Schip (3)
Tuin (20) - Brief (27) - Zeis (10)
Roede (11) - Ruiter (1)
Vogels (12

emotioneel gevoel , een bericht met gemende gevoelens , plots een zonnige periode met een man , gesprekken komen

Suus