Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

heijdenv

Ha Suus,

van het jaloers zijn van die heer (er even vanuit gaande dat het is wie ik denk dat het is) heb ik niets gemerkt (idd gesloten dus), maar het verbaast me niet. Eigenlijk jammer, want deze heer is door zijn spanningen en gepieker een gesloten boek geworden, hij was het eerst niet. En die spanningen en het gepieker zijn er bij hem volop (ook bij mij hoor, maar dat wist je al :)).

Bedankt voor je wederom rake duiding :).

Gr. Vicky

heijdenv

Hallo,  vandaag de ooievaar (17, verandering of verhuizing), de maan (32, werkgerelateerd) en de slang (7, verraad, bedrog, gevaar) = de tuin (20).

Uitkijken voor negatieve veranderingen op het werk, of voor collega's die zich anders (aardiger) voordoen dan ze zijn?

Groetjes, Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
Ooievaar + Maantje + Slang = Tuin
Kindje - Schip - Brief
Ster - Lelie - Zeisen
MagicCard=Zonne

Nieuwigheden op het werk ,
een andere koers gaan varen en een boodschap ontvangen , een uitnodiging
je raakt erop vooruit en krijgt plotse hulp aangeboden

Suzy

heijdenv

Ha Suus,

Ik heb vrijdag functioneringsgesprek, misschien heeft het daar al mee te maken :), wie weet.
Volgende week maandag gaan we volgens die nieuwe werkwijze bedacht door mijn collegaatje werken zoals ik laatst schreef. Naar die uitnodiging ben ik wel benieuwd, zoals ik vaker schrijf: ik hou je op de hoogte. Ik heb vandaag eindelijk mijn welkomstkadootje van mijn nieuwe televisiegids ontvangen, ze waren door de eerste voorraad heen en hadden moeten bijbestellen, zou nog een paar weken duren zeiden ze begin vorige week. Dus dit is waarschijnlijk het pakketje (brief wellicht uit het buitenland) waar je het een paar weken geleden over had nav mijn dagkaartjes :). Made in the UK staat erop.

Groetjes en een fijne avond!
Vicky

heijdenv

Goedemiddag,

Vandaag de boom, het anker en de vissen. Ik heb geen blaasontsteking en ook geen last van mijn rug of beenderen. Dus wellicht slaat het hier niet op ziek zijn maar op standvastig zijn of behoefte hebben aan kracht en zekerheid?

Groetjes,
Vicky

Sweetie

:D :D Vicky ik was al op zoek , ik dacht wat schrijft ze nu  ::) ik heb toch niet gezegd dat ze blaasontsteking heeft  :D

boom, het anker en de vissen = klaver  / ruiter

er komt meer stabilieit in je leven , werk en misschien wel een promotie op het werk die eraan komt ?

Suus

heijdenv

Ha Suus, nee hoor niet zoeken :)! Ik las bij de lenormand gezondheid bij vissen blaasontsteking en bij anker heupen en bekken. Omdat de boom de eerste kaart was heb ik eerst gesnuffeld bij gezondheid vandaar :).

Stabiliteit op het werk is misschien mogelijk, een promotie verwacht ik niet :).

Bedankt voor je duiding :)!

Gr. Vicky

Sweetie

boom - anker - vissen = klaver - ruiter
huis - sleutel - kruis
ruiter - sleutel
vissen

er komt stabiliteit aan huis , er komt een zekerheid ivm werk en geld , een geldgewin van iets die komt , iets afsluiten , de ruiter brengt een oplossing , iets met geld meid !!

heijdenv

:o 8) ;D :), misschien moet ik eens meedoen aan de lotto :). Bedankt voor je uitgebreide duiding. Ik zag van de week bij een forumgenootje dat je daar uitleg gaf over hoe de legging precies berekend wordt. Heel makkelijk om te lezen dus ook namens mij dank je wel voor je cursusje :)!

Wat die stabiliteit betreft, ook thuis zou dat heel erg fijn zijn. Voor mijn gevoel mis ik zowel thuis als op het werk mijn balans en dat is al een hele tijd. Ik hoop dat jij (de kaartjes) gelijk krijgen. Geld vind ik makkelijk om te hebben, maar als ik moet kiezen heb ik veel liever stabiliteit :)!

Fijne avond Suus!

Gr. Vicky

Sweetie

ik ook want van geld krijg je geen liefde

Bedankt Vicky  :-*

heijdenv

heijdenv

Hallo vandaag,

De lelie (30), de hond (18) en de vissen (34) = de zeis (10).

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi vicky,

lelie - hond - vis = zeis / ster
vogels - ster - kist
heer - hart
ster

Er wordt een toenadering gezocht en er wordt gesproken , er wordt iets uitgeklaard en een nieuw begin wordt hier aangegeven , het gaat er wel een beetje emotioneel aan toen maar het hart staat weer open van de heer

Suzy

heijdenv

Hoi Suus,

Bedankt voor je duiding :). Ik laat het je weten als er ontwikkelingen zijn :).

Groetjes, fijne avond en alvast een fijn weekend!
Vicky

heijdenv

Vandaag het huis (4), het hart (24) en de zon (31) = de muizen (23)

Fijne dag allemaal!