Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

heijdenv

Hoi Suus,

Dat klopt ja... :-\

Gr. Vicky

heijdenv

Vandaag het huis, de klaveren en de maan. Genieten van het 's-avond's thuis zijn?
Fijne zondag :).

Sweetie

Hoi Vicky

huis, de klaveren en de maan

Moeilijkheden aanpakken en je goed voelen , ga je filmpje kijken vandaag , eentje om u zakdoekjes boven te halen ?

Suzy

heijdenv

Goedemorgen Suus,

ik heb nog niets gepland voor vandaag. Misscnien dat een filmpje kijken wel een goed idee is, maar dan liever een lachfilm vandaag ipv een huilfilm :).

Bedankt voor je duiding,

Gr. Vicky

heleen

dan ga je huilen van het lachen, en dan kan je nog steeds het zakdoekje gebruiken waar Suus het over had.

Heleen.

heijdenv

Sweetie

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag de heer, de klaveren en het hart. Een heer die mijn hart gelukkig maakt?

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hoi Vicky
heer - klaver - hart

krijg je een goed gevoel en steun bij een man .. maar niet goed weten wat ermee aan te vangen

Suzy

heijdenv

Hoi Suus,

Ja, maar die man is lange tijd op afstand gebleven ondanks diepe gevoelens voor elkaar. Nu begint hij toenadering te zoeken terwijl ik de hoop zo goed als had opgegeven. Dus ik vraag me wel vanalles af ja.

Bedankt voor je duiding :).

Gr. Vicky

Sweetie

ja Vicky ,
De moment dat je alles los laat , is de moment om opnieuw te beginnen ... :D

Suus

heijdenv

Vandaag de ring, de roede en de doodskist. Er komt een einde aan de strijd/ruzies in een relatie?
Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hoi Vicky
ring, de roede en de doodskist

Het wijst  erop dat je in je kringetje blijft draaien , je zit in een tweestrijd en raakt er niet uit

Suzy

heijdenv

Hoi Suus,

Ik snap wel wat je bedoelt, het kan trouwens zowel op het privévlak slaan als op mijn werk. Over beiden ben ik niet tevreden maar ik zit niet in de positie om er iets aan te veranderen...of ik zie de uitweg nog niet, dat kan natuurlijk ook.

Ik hoop dat er dan maar snel wel duidelijkheid komt.

Bedankt voor je duiding :).

Gr. Vicky

heijdenv

De vos, de ring en de beer.

Voorzichtig zijn in een relatie, vertrouwen op innerlijke kracht?

Groetjes,
Vicky