Mijn dagkaartjes/Vicky

Gestart door heijdenv, augustus 29, 2012, 09:52:11 AM

heijdenv

#120
Hoi Suzy,

Ik ben idd erg moe en heb het gevoel dat ik een griep of zo iets ga krijgen  :-\

Gr. Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag de ruiker, de slang en de weg. Geluk door een droom die uitkomt?

Fijne dag allemaal!

Sweetie

Vicky
De kaartjes geven aan dat je nu even moet rusten en alles even zijn beloop laten

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Bedankt voor je duiding en advies. Ik zal mijn rust nemen en alles op zijn beloop laten. Eens kijken hoe dat zal gaan :).

Gr. Vicky

heijdenv

Goedemiddag,

Vandaag de vogels, de dame en de beer. Een reisje om tot rust te komen?

Fijne dag allemaal!

Sweetie

Hallo Vicky,
de vogels brengen wat stress mee en de beer brengt iets zakelijks mee, een verandering komt eraan

Suzy

heijdenv

Hpi Suzy,

Dat klinkt wel heel anders :-\. We zullen eens afwachten al vermoed ik dat het weer te maken heeft met mijn werk. Bedankt voor je duiding :).

Gr. Vicky

heijdenv

Goedemiddag,

Vandaag de klaveren, de sleutel en de zon. Een nieuw begin in de liefde?

Fijne dag allemaal.
Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky

Er komt een gelukkige aangelegenheid die voor meer zonneschijn zorgt in je leventje

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy, daar ben ik heel blij mee :).
Dank je wel!

Gr. Vicky

heijdenv

Vandaag de beer, de sleutel en de weg. De beer komt veel voor de laatste dagen, in verschillende hoedanigheden. De beer staat voor kracht, macht, vertrouwen, bescherming.
De sleutel staat voor een oplossing, de weg voor een keus.

De tijd nemen en er op vertrouwen dat vanzelf duidelijk wordt welke weg ik moet gaan?

Groetjes, Vicky

Sweetie

Hoi Vicky
de beer, de sleutel en de weg.
Sterk staan en zijn om een oplossing op te vangen , het komt op je pad

Suzy

heijdenv

Vandaag de doodskist, de zon en de dame. Ik las bij de combinaties dat de doodskist en de zon samen staan voor geen succes. Als de dame voor mij staat heb ik ergens dus geen succes mee.

Groetjes, Vicky

Sweetie

Vicky
Een transformatie die positiviteit weergeeft

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Dat klinkt positiever dan ik dacht. Ik heb nog veel te leren over de kaartjes. Dank je wel voor al je duidingen, ik leer er veel van!

Groetjes,
Vicky