dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

Sweetie

Hallo Tinneke,
munten 10,staven 4,staven 2
tevredenheid in het leven brengen , de staven 4 .. geborgenheid zoeken , ook bij jezelf
De staven 2 geven aan dat je ertegenaan moet gaan , zoek het evenwicht en maak een keuze, voor jezelf

Suzy

dameblanche

munten 10....
bescherming, geborgenheid,.....maar hoe  vul je zelf dat plaatje in, voel je je zo klein, kruip je weg in een hoekkie, denk je dat anderen je te weinig geborgenheid geven, maar je zult het in jezelf moeten gaan zoeken!

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

maan,staven vier,zwaarden tien

groetjes tinneken

suzy,ga ik doen

marianne,zal ik in mezelf gaan zoeken

bedankt tinneken

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

zwaarden 4,zwaarden aas,munten 6

groetjes tinneken

heleen

3 kaarten met een grijze achtergrond. Het zijn mooie kaarten, maar als je ze zo naast elkaar ziet liggen word je er niet vrolijk van. Denk dat dit tekent is. Aas van de zwaarden in het midden, belangrijk. Als ik naar de kroon kijk waar de aas door heen steekt, zie ik aan de linkerkant een verschrompelt blaadje groen, aan de rechterkant een verse groene tak. linkerkant het verleden, rechterkant toekomst.
links van zwaarden aas, ligt de kaart zwaarden 4. Een man in rust, misschien biddend of aan het mediteren. rechterkant een man die zijn goodwill toont aan 2 arme zwervers. Of het goed is of slecht, dat laat ik in het midden. Maar 1 ding is zeker, de man doet iets. Hij is bezig met een handeling, en hij krijgt er hoogstwaarschijnlijk een goed gevoel bij. Misschien de boodschap van vandaag Martine. Overeind komen en beginnen met handelingen die JOUW goed doen.

Heleen.

dameblanche

ja, tinneken, weer wordt je met de neus op de feiten grdrukt, zwaarden 10 toe aan een rustperiode, maar dan in je hoofd, het hoofd draait maar 24 uurs diensten en willen een doorbraak...

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

bekers 2,zwaarden koning,de ster

groetjes tinneken


heleen,daar ben ik al een dag of 2,3 mee bezig,was er mij niet van bewust,maar toen ik je tekstje aan het lezen was,schoot het me te binnen dat ik terug dingen doe die ik graag doe.
die ik eerder niet meer deed,het is nog niet erg veel maar toch al een begin,en het geeft mij een goed gevoel.
bedankt heleen :D

marianne,die doorbraak is aan het komen marianne.ik voel dat ik anders begin te denken en te handelen en het geeft mij een goed gevoel.bedankt marianne :D

groetjes tinneken

dameblanche

ik voel en het is aan het komen....hihi dat zegt de broeken-schijterd ook tinneken..maar toe nwas het al te laat en had hij in zijn broek gescheten...

snap je wat ik bedoel...het zwaard heffen en handelen zelf...
weest zelf de verandering die je in de wereld wilt zien.
de bekers 2 wijzen op een vereniging van tegenstellingen in je emoties, de zwaarden koning geeft hier nog eens  extra nadruk dat je veel meer voor jezelf moet gaan opkomen, om je eigen wensen kenbaar te maken.

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

zegewagen,kracht,zwaarden aas

groetjes tinneken

marianne,ik kom op voor mezelf al is het maar met kleine beetjes,maar het komt terug en ben daar tevreden over als ik zie vanwaar ik kom,en waar ik nu sta,vindt ik dat het de goede richting uit gaat :D

Sweetie

Hoi Tinneke,
je wil volle bak ( kracht ) vooruit, het kan niet snel genoeg gaan voor jou , je teleurstellingen ga je verteren ...
Suzy

martine

goeiemorgen

vandaag

de hogepriesteres,munten 10,zwaarden 5

grotjes tinneken

suzy,het hoeft niet volle bak te gaan,op het gemakje is ook goed :D

Sweetie

Hoi Tinneke,
de hogepriesteres,munten 10,zwaarden 5
innerlijke waarnemingen ontdekken en daar je tevredenheid gaan uithalen door je op iets te focussen

Suzy

martine

een hele goeiemorgen iedereen

kaartjes vandaag

munten aas,bekers 3,de ster

groetjes tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke
munten aas,bekers 3,de ster

een goed gevoel en je kunt het gaan vieren door een gevoel dat je als herboren opstaat

Suzy

martine

goeiemorgen

vandaag
boom,kruis,vissen
groetjes tinneken


suzy,voelde mij gisteren als herboren,heb een hele leuke dag gehad :D tinneken