Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

politie & bericht

Gestart door kristina1975, augustus 23, 2012, 05:59:08 AM

kristina1975

Ik droomde net eerst dat ik door een.huisgenote werd gebeld dat ik moest stoppen met rijden van de politie vlakbij mijn huis onderweg naar de benzinestation terwijl ik die politie net langzaam voorbij reed die zich bezig hield met jongeren die iets hadden gedaan. Uiteindelijk bleek een huisgenote alles te hebben verzonnen hierom de jongeren werden aangehouden en aangehoord dooreen zeer strenge hoge agente die dus mij heeft laten stoppen via mijn huistelefoon terwijl ik voorbij reed.
Mijn auto deed raar terwijl 2 mannelijke vrienden van.me die ik trouwens lang niet heb gezien mij hielpen...

Echt raar want die agente was echt streng. Tijdens t wachten zag ik hoe graag ze iemand wilde oppakken zoals een CIA series nu op tv. Ik kijk er niet naar ze lijkt ook op die blond oudere agente.

Ik blijf wachten en krijg hele verhaal mee, ik zie mijn huisgenote ( die ik in t echt niet herken en t huis is ook niet te vergelijken met mijn huis nu of tijdens mijn studie)  ???
In ieder geval huisgenote ligt op een brancard en de agente en 2 itten op hun hurken wc schoon te maken en paal voor de wc voeten afdrukken te maken en hiermee blijken die jongens niet te zijn geweest. Een jonge wijst naar mijn huisgenote en zegt laat haar maar afdrukken en op dat moment zie ik die ogen van de agente schitteren. Opeens ben ik op t politiebureau aan t wachten en toekijken ??? Agente zegt ik kan niet wachten totdat zij uit de ziektebed komt ...
Dan kom ik aan de beurt terwijl ik bang ben voor haar met hoop dat ik geen boete zal krijgen voor niets. Ik sluit deal met haar dat ik via AH camera's waar mijn vrienden hielpen ik een foto zal laten zien of camera belden dat t echt is wat ik vertelde over mijn auto, pech en en ...
:-[
Dan opeens spring mijn droom over naar dat ik een bericht zie van hem de nieuwe man dat hij mij via een datingssite mailt . Ik krijg t gevoel dat hij mij niet vertrouwt hierom hij mailt. Ik heb me ingeschreven maar niet niet geactiveerd namelijk en ik heb hem juist gezegd dat ik niet kan daten....idere geval hij mij wantrouwt....tja niet gek na mijn actie hem met zus te laten uiteten eerst

dameblanche

politie staat meestal voor conflikten, voor argwaan en ook voor corruptie...
je kijkt argwanend naar het leven....
de politie kan je ook waarschuwen dat er iets in het spel is....
je bent bang voor valse beschuldiging of ten onrechte voor zondebok te worden uitgemaakt.

heleen

Hoi Believe.

Citaat van: Believe75 op augustus 23, 2012, 05:59:08 AM
vlakbij mijn huis onderweg naar de benzinestation
onderweg zijn naar een bezinestation, je moet dus bijtanken.
Echt raar want die agente was echt streng. 
Zeer strenge agent, je bent dus bang, bang dat je iets fout hebt gedaan. en hoopt dat je daar niet op wordt afgerekend. (ik hoop dat ik geen boete zal krijgen)

heeft laten stoppen via mijn huistelefoon terwijl ik voorbij reed.
je word beperkt, je wordt gebeld over de huistelefoon, niet naar je mobiele telefoon. Huistelefoon heeft beperkt bereik.
Mijn auto deed raar
ik een foto zal laten zien of camera belden dat t echt is wat ik vertelde over mijn auto, pech en en ...
:-[
je auto doet raar, je leven verloopt niet vlekkeloos, het rijdt nog wel maar met gebreken.
wc schoon te maken
als iemand de wc schoonmaakt wil het zeggen dat je jezelf wil bevrijden, maar bij jouw maakt iemand anders het toilet schoon. ander zullen je daarbij helpen, maar misschien niet vrijwillig, gezien het agenten zijn, dus gezag van boven af.
voeten afdrukken te maken en hiermee blijken die jongens niet te zijn geweest. Een jonge wijst naar mijn huisgenote en zegt laat haar maar afdrukken
controle van voetafdrukken, jouw levensloop. Wat is er gebeurd in jouw leven, en kijk dan vooral naar de zieke vrouw op de brancard.
Ik heb me ingeschreven maar niet niet geactiveerd namelijk en ik heb hem juist gezegd dat ik niet kan daten
toe aan een rustpauze? je hebt je ingeschreven maar niet geactiveerd.

wat ik heel kenmerkend is in je droom, je krijgt hulp van mannelijke vrienden, en vrouwen zijn of streng, of zullen je verraden. Negatief vrouwbeeld.

Het is een verwarrende maar mooie droom believe. Breng rust in je leven, door na te gaan wat er allemaal is gebeurd. Misschien door het schrijven van een levensloop.

Heleen.

kristina1975

O Heleen, jij bent een ongelovelijke vrouw, zo schitterend en zo intens! Hoe jij keer op keer de kaarten duid, hoe helder jij kan zien en hoe mooi & duidelijk weet te verwoorden. Lieve Heleen jij bent een bijzondere bijzondere bijzondere vrouw! Echt lieve Heleen geniet van jezelf!!!
Ik heb een droom nooit zo duiden, ik heb er geen verstand van en zoals je schrijft .......
:-* :-* :-*