Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mijn droom

Gestart door Bianca, augustus 13, 2012, 10:04:50 AM

Bianca

Een paar weken geleden heb ik gedroomd en ik denk er steeds aan terug.

Ik liep vlak bij mijn huis de hond uit te laten. Er reden 2 zwarte brommers met jongens geheel in het zwart gekleed en zwarte helm zachtjes achter mij aan. Op een gegeven moment krijg ik een heel akelig gevoel en begin sneller te lopen later zelfs rennen. Ik riep mijn hond maar die hand nog niet zo veel zin om ook snel te komen  :D. Opeens ren ik via mijn poort de achtertuin in en samen met mijn jongste dochter verstop ik mij achter de kliko. Mijn ouders zitten binnen en ik wilde niet naar binnen rennen om hun in gevaar te brengen. Ik was de hele tijd bang dat mijn hond zou verraden (was nog niet terug gekomen) waar ik woonde want we waren zo verstopt dat wanneer ze zouden kijken over de poort ons niet zouden zien, wel als ze echt de tuin verder in zouden lopen. Ik heb nog gezien dat ze met hun zwarte helm over mijn poortdeur keken en toen werd ik wakker.

Heb zelf hier al meerdere malen over nagedacht maar helemaal helder krijgen lukt het nog niet echt.
Ik dacht dat het misschien met het los laten van mijn jongste dochter te maken heeft. Zij gaat nu naar de middelbare school.
Of ben ik bang voor mezelf?

Wie heeft hier een gevoel bij?

Groetjes Bianca

Adriana

Hi Bianca, het heeft inderdaad te maken met het loslaten van jouw kind. Je hebt nu volledig de controle en bescherming over haar gehad. Zie ouderlijk huis. De verplaatsing brengt weer onrust. Wat als...
Het brengt wat droefheid met zich mee. Toch het voelt als een nieuw begin. Pieker niet teveel.
Over een tijdje zal je je hier goed bij voelen. Er is daar ook een vrouw met wie je je gedachten kan uitwisselen.

Bianca

Hoi Adriana,

Bedankt voor je uitleg. Denk zelf ook inderdaad dat het daarmee te maken heeft. Mijn stukje. Pfff eventjes doorbijten. ;)
Die vrouw zal wel een lerares zijn denk ik.

Tja hoe vaak ik het ook tegen andere zeg.... je moet het loslaten, kleintjes worden groot blabla, nu sta ik zelf aan het roer. (wel leuk he, die spiegel werkt voor iedereen altijd)!.

Groetjes en een fijne avond.

Bianca