wit bloemenbed van violen

Gestart door Lief, juli 30, 2012, 09:57:51 AM

Lief

hoihoi,

Mijn droom is niet helemaal helder meer, maar volgens mij was wat ik vergeten ben bijzaak.

Waar het omgaat is dat ik over mijn oma droomde. Ik had een enorme band met haar. Ik was haar enige kleinkind. Zij is 3 jaar geleden overleden.

Ik droomde dat ze mijn jongste dochter op de arm had en dat ze een bed van witte violen bij haar droeg. Zij begeleide mij ergens naartoe en het bloemenbed en mijn jongste dochter bleven maar bij haar. Ik weet dat ik ook nog duidelijk met haar gesproken heb omdat ik haar stem nu nog heel helder hoor. Waar het gesprek dan weer over ging weet ik niet.

Iemand hier een visie over?

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

viooltjes staan symbool voor bescheidenheid en terughoudendheid, zo manifesteerde je oma zich naar de wereld...
zij geven ook onvoorwaardelijke, en pure liefde en geborgenheid, ook dat kreeg je van je oma.
verder geeft wit ook de kleur van de rouw aan...
waar je oma je over aan wilde spreken is je trouw, het ging hier over je huwelijk.....

Lief

Hmm, dank voor de uitleg Marianne. Kan het ook zijn dat ze vindt dat ik trouw aan mezelf moet zijn. Niks van andere af moet laten hangen, maar eens echt voor mezelf kiezen?

groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...