iemand neersteken en vluchten

Gestart door Adriana, juli 27, 2012, 23:07:19 PM

Adriana

Ik sta tegen de muur van een cafe. De ene vriend staat achter mij, de andere vriend staat voor mij. We staan tegen elkaar aangedrukt en zijn in gesprek. Ik kap het gesprek af. Ik kies ervoor om verder te wandelen met de vriend die achter mij staat. De andere vriend vertrouw ik niet. We kijken naar binnen daar zit een man aan de tafel. Ik vraag de vriend mij te beschermen tegen deze man. Deze man heeft mij geprobeerd te bestelen. De vriend heeft een mes op zak en ik heb een mes op zak. Ik heb een groter mes dan de vriend. Er ontstaat een ruzie en ik steek de man vol woede neer. De vriend steekt niet. We zetten het op een vluchten. Ik gooi mijn mes weg maar de vriend houd het mes bij zich. Ik vertel hem dat hij ons in problemen brengt dat hij het mes moet weggooien voor als we aan worden gehouden maar hij luistert niet. We rennen door de drukke straten, langs de bossen en komen ergens bij zijn restaurant terecht. We worden aangehouden en ik ben bang maar de politie kijkt niet naar mij. Hij kijkt naar die vriend. Die vriend heeft een matras in zn handen maar hij zegt tegen hun dat het een extra groot brood is voor zijn restaurant. Hij probeert de agenten dat wijs te maken. Op de een of andere manier lukt het hem en we kunnen doorlopen.

Bianca

Heb je misschien ergens afscheid van moeten nemen? Iemand heeft je gekwetst (iemand van wie je het niet verwacht) en je hebt dit verwerkt in deze droom.
De vriend die medeplichtig was blijkt toch wel heel goed te vertrouwen. Hij zal je helpen op je nieuwe pad.

Weet niet of je hier iets mee kan, maar hier dacht ik aan toen ik het las.

Groetjes Bianca

Adriana

Dat is een hele mooie duiding van jou Bianca. Zoals het er nu aan toe gaat, klopt het ook. Dankjewel.

Bianca

Hoi Adriana,

Graag gedaan, fijn dat je het kan plaatsen.

Groetjes Bianca