Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vervaagde foto's

Gestart door danseres, juli 21, 2012, 19:18:03 PM

danseres

Sinds mijn moeder ziek is (Alzheimer) droom ik erg veel over haar. Onlangs droomde ik het volgende.
Ik heb een stapel fotoalbums en mn moeder pakt de albums en gooit ze in het water. Daardoor vervagen alle fotos van vroeger van ons als gezin. ik ben erg boos omdat ik erg aan fotos hecht. ze zijn immers niet vervangbaar (in mijn jeugd waren er nog geen digitale foto's ;)). ik kijk in de albums en zie gelukkig de negatieven zitten en zeg dat ze dan maar de fotos opnieuw moet afdrukken. gelukkig zie je nog vaag de foto's weergegeven zodat ze dan precies de fotos die ze opnieuw afdrukt op de juiste plaats kan leggen.

Dat is alles. ik weet niet veel maar er is nogal veel gaande in mn familie, qua verhoudingen. zo is de relatie met mn zus heel slecht te noemen en denk ik erover het contact definitief te verbreken. ik ik kan mn vinger er niet op leggen maar denk dat deze droom ermee te maken heeft al was deze droom een paar dagen geleden en de aanvaring met mn zus gisteren (nouja na een maand of 1,5 relatieve rust).

Kiwiwoman

Je moet duidelijk herstelwerkzaamheden uitvoeren! Zie je het?

Van de negatieven weer opnieuw dezelfde foto's laten afdrukken!

Misschien is het handig om letterlijk(!) je eigen fotoboeken weer eens door te kijken en te zien, waardoor je zus en jij zijn beland, waar jullie nu zijn.

Verbreken kan nodig zijn, maar het sleutelwoord is denk ik: 'op de juiste plaats'.

Sterkte met je moeder. Geef haar maar veel aandacht.

Adriana

Waarom gooit je moeder de fotos weg. Is er iets wat liever niet besproken word tussen jullie, of over de familie. Wil jij bepaalde zaken nog boven water halen. En hoe zit het nou tussen jou en je zus, die botsingen. Misschien toch nog vechten voor de fotos en de waarheid........

Sterkte en geniet van elkaar.  :-*

danseres

sorry voor mn late reactie! zie het nu pas!
het contact met mn zus is inmiddels verbroken. ze hield niet op met kritiek hebben op mij en mn leven en ik kon het niet meer.
met mn moeder holt het heel snel achteruit.
ik denk dat ik het snap; de familiebanden vervagen net als de foto en heb nu hier (ik woon in Spanje) mijn eigen soort van familie/zielsgroep waar ik me meer bij thuisvoel. dat wil niet zeggen dat ik mn familie kwaad wens ofzo maar de weg is vrijgemaakt voor ieder apart om zich te ontwikkelen.

bedankt voor jullie interpretaties!

Bianca

Mooi duiding Danseres.
En helaas is het soms zo, familie krijg je en vrienden zoek je uit.

Groetjes Bianca

Ricca

Citaat van: Bianca op oktober 22, 2012, 07:47:27 AM
En helaas is het soms zo, familie krijg je en vrienden zoek je uit.

Dat zou ik zo niet zeggen, Bianca. We hebben voordat we werden geboren onze familie wel degelijk zelf uitgezocht. En met een speciaal doel.
Natuurlijk kan dat doel er ook in bestaan om te leren in vrede los te laten.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Bianca

Ja Ricca, dat klopt. Je hebt helemaal gelijk.

Groetjes Bianca