kijken jullie even mee

Gestart door sandra, juli 09, 2012, 22:55:58 PM

sandra

18 Hond   10 Zeis     4 Huis      7 Slang      15 Beer                29 Vrouw      12 Vogels  1 Ruiter     26 Boek
31 Zon   6 Wolken   23 Muizen      22 Weg      17 Ooievaar         8 Doodskist 24 Hart        9 Ruiker     36 Kruis
32 Maan   34 Vissen   19 Toren      3 Schip       5 Boom   20 Tuin      30 Lelie        16 Ster      35 Anker
27 Brief   14 Vos   13 Kindje      11 Roede  2 Klaverbladen   21 Berg      25 Ring        33 Sleutel   28 Heer

hallo deze kaarten heb ik gelegd, afzonderlijk begrijp ik ze wel, maar kan ze niet in combinatie brengen, iemand raad voor mij

assie63

misschien kan je eerst beginnen met 3 kaartjes, als je het zelf nog niet zo goed kan duiden  ;)

sandra

wil het toch even proberen  ;)
oorzaak: ooievaar - schip - kindje: verhuizing naar het buitenland, blijde boodschap
gevolgen: hart - ster - heer: hart in combi met ster staat voor stabiele en gelukkige relatie
verleden: hond - zeis - huis - slang - beer: lange tijd met jezelf in de knoop gelegen, het wordt tijd om hulp te vragen
toekomst: vogels - ruiter - boek: combi ruiter en boek: geheim nieuws
heden: doodskist - tuin - berg: combi doodskist + berg: einde problemen

klopt hier iets van  :-\

dameblanche

blijft altijd moeilijk om kaarten voor jezelf te duiden, de wensgedachten liggen er te duidelijk in, zo ook hier sandra...
het feit dat je in de eerste rij ligt geeft aan dat je controlle hebt over de situatie...

je kunt ook spiegelen, dan komt de dame uit aan de roede, dus de dame hier in dit geval ben jij dat is heel onrustige, nerveus eigenlijk ook..
is die relatie ook wel stabiel, gezien je er een kruis over over bepaalde onduidelijkheden...

er ligt een duidelijke boodschap in de kaarten en wel iedere 6e kaart t.w. de dame,. de muizen-het kruis- de tuin-het kind-de heer

helder is hier dat je zelf weer de terugels in handen moet gaan nemen,het een en ander is je ontglipt in het verleden,  hernieuwde energie weer gaan verkrijgen door open gespekken te gaan houden met de heer...

sandra

hallo marianne, bedankt voor je reactie, de laatste 'lange' tijd zie ik het niet meer zitten, ivm relatie en werk, door omstandigheden heb ik alles een beetje aan zijn lot overgelaten, wij zijn een aantal jaar geleden naar het buitenland vertrokken en hebben er een zaak geopend, ik heb me er volledig voor ingezet en de zaak loopt goed, maar heb het gevoel dat ik daarvoor niet genoeg waardering voor krijg, ook hebben wij veel energie in de zaak gestoken, veel ruzie gemaakt, en zijn daardoor elkaar uit het ook verloren, ik bespreek steeds mijn gevoelens met mijn man, maar die voelt dit niet zo aan, hij is ook niet zo'n prater, waardoor ik het ook moeilijk heb, enkele maanden geleden heb ik voor mezelf genomen, dat ik alles zo een beetje los laat en zie wel hoe het verder verloopt, ik weet ook niet hoe het nu verder moet,
zijn er nog dingen die je uit m'n kaarten haalt

dameblanche

toch gaan doen sandra, open gesprekken houden gaan met de heer, jij hebt een en ander wel onder controlle, maar hij niet, hij is op, jullie leven op dit moment langs elkaar heen, ieder nu op zijn/haar eigen manier met de zaak/zaken bezig, maar hij is op...
hij loopt wat dat betreft een stap achter op jou en ziet het ook anders, hij vindt moeilijk een uitweg in zijn gedachten ,komt bij jou hier niet mee aan zanniken, omdat jij ook veel aan je hoofd hebt, jullie lven p 2 afzonderlijke eilandjes dat is niet de bedoeling geweest van zowel hij als jij...
dus eens tijd maken voor elkaar, oor hebben voor elkaar, ga desnoods samen eens een hapje eten in een romantisch restaurant, en voel nog eens die verliefdheid die jullie bij elkaar bracht ooit???

sandra

Hallo Marianne, Je zegt: hij is op, bedoel je op werk of relatie,

Shazia1961

Citaat van: sandra op juli 09, 2012, 22:55:58 PM
hallo deze kaarten heb ik gelegd, afzonderlijk begrijp ik ze wel, maar kan ze niet in combinatie brengen, iemand raad voor mij

Je bent het vertrouwen verloren in een vriendschap, deze persoon dacht erg aan zichzelf(egoïstisch) en tegen de draad in. Het voelde voor jou aan als een karmische vriendschap(voorbestemd zijn om vrienden met hem te worden). Er kwam een einde aan deze vriendschap die verziekt aanvoelde. Zou goed kunnen dat hij jou probeerde te manipuleren(vriendschap met veel ups en downs), koppigheid/onbuigzaamheid/jaloezie van zijn kant. Je was niet tevreden in deze relatie. Deze relatie is tenslotte beëindigd na ontrouw OF na verwijdering(uit elkaar gegroeid zijn). Kans dat jullie weer bij elkaar zijn gekomen na een tijdelijke breuk tussen jullie(even een afstand tussen elkaar te hebben genomen). Zou kunnen dat deze man al een relatie had, met jou of met een ander. Een keuze moeten maken in een vriendschap. Breuk tussen vrienden of geliefden. Vriendschap bloedde dood.

Iemand probeerde geld van je af te troggelen/je te benadelen.
Officieel schrijven of document van een instantie of rechtbank.
Nieuws dat je gelukkig maakte. Verrassend nieuws dat je leven een hele andere wending geeft/verandering gaf.

Een gunstige verandering. Positief nieuws(wat vooruitgang in de financies zal brengen/bracht)en wrs als een verrassing komt na het behalen/ realiseren  van iets(ivm een doel wat je voor ogen hebt/had). Positieve communicatie, gesprek brengt succes. Moeilijkheden die overwonnen worden na financiële problemen doordat iets iets onderzocht. Een document ontvangen waar je je voordeel mee kon doen. Je kwam iets te weten komen wat verborgen werd gehouden. Een contract of dossier kan gesloten worden.

Een onzekere therapie ivm een ziektebeeld zie ik ook in de kaarten liggen. Wrs door stress(zorgt voor een psychische ziekte of probleem). Stemmingswisselingen/depressie. Je was te moe en je had te veel om over na te denken(piekeren). Documenten ivm een ziekte of ongeval. Advies van een arts. Een oplossing vinden ivm een gezondheidsprobleem. Ziekte door een gebrek bv. aan voedingstoffen. Energieverlies. Grote vermoeidheid. Stress. Genezen of herstellen van een ziekte/herstellen na medicatie(antidepressiva?).

Ik zie ook nieuw/ander werk voor jou liggen na werkverlies, uitkering of werk waar je gefrustreerd door werd of emotionele problemen door het werk. Bericht over of van het werk.
Misschien wel werken met dieren, of een baan bij de overheid, gezondheidszorg(vermoed het laatste). Werk dat verantwoordelijkheid en deskundigheid vereist maar wat jou mogelijk ziek maakte(bv. door hoge werkdruk). Stress/ziekte door werken in de gezondheidszorg.
Stabiele werksituatie.  Een vaste job.
Het verlangen ivm een nieuwe start wordt vervuld. Een opleiding/cursus zou je hiervoor wrs voor moeten volgen.

Sandra, mocht dit redelijk kloppen wat ik heb geschreven, dan wil ik wel weer verder gaan met de grote legging ;) Hoor het graag van jou of ik wel of niet goed met mijn inzicht in jouw grote legging.

Shazia

sandra

CiteerJe bent het vertrouwen verloren in een vriendschap, deze persoon dacht erg aan zichzelf(egoïstisch) en tegen de draad in. Het voelde voor jou aan als een karmische vriendschap(voorbestemd zijn om vrienden met hem te worden). Er kwam een einde aan deze vriendschap die verziekt aanvoelde. Zou goed kunnen dat hij jou probeerde te manipuleren(vriendschap met veel ups en downs), koppigheid/onbuigzaamheid/jaloezie van zijn kant. Je was niet tevreden in deze relatie. Deze relatie is tenslotte beëindigd na ontrouw OF na verwijdering(uit elkaar gegroeid zijn). Kans dat jullie weer bij elkaar zijn gekomen na een tijdelijke breuk tussen jullie(even een afstand tussen elkaar te hebben genomen). Zou kunnen dat deze man al een relatie had, met jou of met een ander. Een keuze moeten maken in een vriendschap. Breuk tussen vrienden of geliefden. Vriendschap bloedde dood.

Deze zou misschien op onze relatie kunnen bedoeld zijn

Citeer
Iemand probeerde geld van je af te troggelen/je te benadelen.

wj hadden geld geleend aan iem, maar die hebben wij uiteindelijk terug gekregen

3de deel kan ik niet plaatsen

Citeer
Een onzekere therapie ivm een ziektebeeld zie ik ook in de kaarten liggen. Wrs door stress(zorgt voor een psychische ziekte of probleem). Stemmingswisselingen/depressie. Je was te moe en je had te veel om over na te denken(piekeren). Documenten ivm een ziekte of ongeval. Advies van een arts. Een oplossing vinden ivm een gezondheidsprobleem. Ziekte door een gebrek bv. aan voedingstoffen. Energieverlies. Grote vermoeidheid. Stress. Genezen of herstellen van een ziekte/herstellen na medicatie(antidepressiva?).

Stress die zich meebrengt door teveel werk, nooit medicatie of dokter gezien hiervoor

CiteerIk zie ook nieuw/ander werk voor jou liggen na werkverlies, uitkering of werk waar je gefrustreerd door werd of emotionele problemen door het werk. Bericht over of van het werk.
Misschien wel werken met dieren, of een baan bij de overheid, gezondheidszorg(vermoed het laatste). Werk dat verantwoordelijkheid en deskundigheid vereist maar wat jou mogelijk ziek maakte(bv. door hoge werkdruk). Stress/ziekte door werken in de gezondheidszorg.
Stabiele werksituatie.  Een vaste job.
Het verlangen ivm een nieuwe start wordt vervuld. Een opleiding/cursus zou je hiervoor wrs voor moeten volgen.

hebben een eigen zaak opgestart, dus denk niet dat hier snel een verandering van werk hierin komt, maar zeg nooit, nooit, wel heb ik in het verleden met dieren gewerkt

bedankt voor de verduidelijking van de legging

dameblanche

Citaat van: sandra op juli 15, 2012, 20:35:13 PM
Hallo Marianne, Je zegt: hij is op, bedoel je op werk of relatie,

qua energie is hij op sandra, werk vergt te veel van hem...

sandra