Wil er iemand een legging voor mij doen?

Gestart door Evy1996, juli 17, 2012, 17:49:58 PM

Evy1996

Zou iemand zo lief willen zijn een legging voor te doen?

Ik ben al 2,5 jaar depressief, en ik zie niet echt verbetering ook al probeer ik heel erg oplossingen te zoeken. De laatste tijd zijn er wel meer dingen duidelijk voor mij geworden en ook wel veranderd, maar tervergeefs. Ik zou graag willen weten wat ik zou kunnen veranderen om het beter te laten worden, en wat valkuilen zijn. Ook zou ik graag willen weten wat je over de situatie in het algemeen denkt.

Alvast bedankt!

dameblanche

welkom evy....
ik heb eens voor je gekeken..

1 de situatie; de geleifden
2 wat kruist; de magier
3 verleden; de ridder van pentakels ob
4 heden; ridder van zwaarden ob
5 nabije toekomst; koninging van staven ob
6 verre toekomst; staven 2 op de kop
7 jij; pentakels 9
8 hoe anderen over je denken; zwaarden 8 op de kop
9 je angsten; bekers 6
10 uitkomst; pentakels 5 op de kop..

over het algemeen zie ik ook zwakheid en belemmering bij je liggen, je vindt het moeilijk om zelfstandigheid te ontwikkelen, je stelt je te afhankelijk op, je bent bang verliezen ook te lijden daarom is er over het algemeen een disbalans in geven en nemen..
je offert je te vele op, het geven is er altijd geweest, h=net nemen niet, en je weet absoluut niet hoe je daar verandering in ,moet aanbrengen, je hebt het ook nooit meegekregen..

vanuit een krisis wil je je eigen kracht onderzoeken gaan, maar je weet niet wat je ingang hebt gezet..ridders geven aan op doortocht te zijn, ook op zoektocht, maar je zoekt radeloos, je vindt de kern van het probleem niet....
daarbij zul je toch weer in je eigen energie moeten gaan komen want die gaat nu ten onder aan gepieker en nodeloze pogingen...

de zucht naar bescherming...
anderen zien je martelen om je weer vrij te kunnen maken..
weet dat een depressie een healingsproces is, je hebt de bodem gezien en de opwaartse spiraal is weer in weking...
je bent noodgedwongen in jezelf moeten keren, maar je kunt niet bij je eigen gevoel komen dieze heb je ook afgesloten....
omweer nieuwe energie te kunnen gaan creeeren....
maar evy, vertel me even je sterrebeeld...

liefs marianne

Evy1996

Heel erg bedank al vast!

Ik ben inderdaad echt een gever. Je slaat de spijker op de kop. Ik weet inderdaad niet hoe ik het moet veranderen, want ik kom uit een familie met allemaal sterke persoonlijkheden.

Hoe bedoel je dat ik niet weet wat ik in gang heb gezet, naar mezelf of anderen? Het probleem vinden, en vooral aanpakken blijft nog moeilijk inderdaad.

Ik heb wel vaker in de opwaartse spiraal gezeten, alleen ik merk dat ik net zo makkelijk weer in de bodemloze put kom. Dat ik ook iets waar ik echt bang voor ben.

Mijn sterrebeeld en antecedent is beide maagd.

Lief

Goh, wat gaaf om te zien dat je weer de spijker op zijn kop slaat Marianne.

Evy, ik ben ook een maagd, met ascedant maagd en mijn maanteken is ook Maagd. Gewoon een lastig persoon zeg maar ;D ;D

Sterkte met alles. Je kan vanaf de bodem alleen nog maar omhoog moet je bedenken.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Evy1996

Vooral ook lekker koppig he, die maagden? :P

Klopt, ik kan alleen nog maar omhoog. Ik wil niet langer down zijn dus het zal ook wel moeten.

x.

dameblanche

maagd als sterrebeeld en als ascendant ook nog eens maagd, dus het dubbele aarde teken is werkzaam, en aarde mensen zowel in zijn al in ik ben zijn sterk verbonden met de aarde, staan graag met beide voeten op de grond...
echter als zij te veel in hun hoofd zitten raken zij de grond niet meer en zweven boven de materie...
je hebt al vaker in opwaartse en neerwaartse tendens, waarbij je toch telkens de bodem raakte,
nu zit je zo veel in het piekerhoofd dat je het idee hebt de bodem net niet te kunnen raken, dus net niet het diepte punt..voor joju gevoel zodat je ook niet de opwaartste kracht te pakken kunt krijgen...
ook het te veel in je hoofd alsmaar zitten verhindert je om gewoon kontact te kunnen maken met je buikgevoel en ook je hart....
das een moeilijke situatie, probeer daardoor weer gewortelt te gaan raken door simpel eens te gaan beginnen om met blote voeten over de grond te gaan lopen
of door te gaan mediteren door in lotuszit op de grond te gaasn zitten ,waarbij je je visualiseert dat je met een zilveren kooord verbonden bent met het middelpunt der aarde..
alle in jezelf opkomende gedachten hoe klein ook,weg wimpelen...
ergens moet je beginnen evy, en dan maar meteen bij de bodem.......
alle gekheid op een stokkie, maar je zult weer kontact met je gevoel moeten gaan maken, ik weet is moeilijk, en ook nu ondenkbaar, maar je zult een stap moeten gaan zetten, en dan meteen in de goede richting

Evy1996

Heel erg bedankt voor de tips en in welke richting ik zou moeten denken. Ik ga het zeker proberen.

Groetjes, Evy.