De week van Sweety

Gestart door sweetmami, juli 16, 2012, 10:53:43 AM

Alain

Sweety,

tis graag gedaan ik leer ervan bij
XX

kreeft

hai Sweetje,
de dame vandaag voor jou,
jezelf als belangrijkste persoon vandaag,
doen!!  :D

fijne zaterdag  :D

kreeft

gisteren was voor jou de sterren,
geluk hebben in iets  :D

:-*

sweetmami

Hi lieve Kreeft, dank voor het meekijken, ja was echt een heerlijk weekend van romance en welslagen hihihi  :-*

sweetmami

weer een blik op de nieuwe week....

maandag de hond
dinsdag de sterren
woensdag de ring
donderdag het boek
vrijdag het huis
zaterdag de tuin
zondag de ring

arend

hallo Sweety, alles goed met jou en de kleine?
je hebt er een goed vertrouwen op deze week, ziet uit naar de toekomst, gebeurt er woensdag en zonderdag iets op vlak van een relatie, is er een vereniging van twee zonnige zieltjes, ontdek je iets op donderdag, blijf je lekker gezellig thuis op vrijdag en geef je een tuinfeestje op zaterdag om opnieuw megafantastisch te eindigen op zondag; dit wordt vast een leuke week, geniet ervan, Sweety mami  :-*

Sweetie

Hallo Schattie
Ma ; vol vertrouwen
Di  ; vooruitgang in zaken
Wo ; relaties die belangrijk zijn
Do  ; studie over iets
Vr   ; innerlijke vrijheid
Za  ; harmonie
Zo  ; alweer verbinding

Suus :-*

dameblanche

ha sweety, het wordt me het weekje wel, vertrouwen in eigen kunnen, dat gaat zich verder ontwikkelen,  vooral ook op het spiritueel vlak, een contractje ligt er nog, je hebt heel goede communicatieve vaardigheden en dat is wel gebleken ook die indruk heb je achtergelaten...
het boek geeft op donderdag aan dat je ergens achter komt...er gaat je een lichtje branden...
een aha - moment....
verder laat maar lekker alles zijn gang gaan...

sweetmami

Joehoe!!!!

Arend, ja gaat goed met ons! Lekker aan het genieten!! Dank je wel voor je lieve woorden en leuke duiding, ik hou je op de hoogte van de verloop van de week  ;)  :-*

Suus, jij ook he  :D Jouw hele weeklegging kwa emoties en bezigheden kan ik nu al plaatsen  :-*

Mar, ja, ik laat alles een beetje zijn gang gaan, op me afkomen. Deze week vooral lekker fam en dinnen aangelegenheden. Heb vandaag een vrouw gesproken die gaat mij een contract toesturen dus dan kan ik daar ook weer mee bezig. Dat aha moment haha, die hou ik in mn gedachten, ik ben namelijk wel op zoek naar dat lichtje hahaha  :-*

Thanks lieffies voor het weer meekijken, doet mij goed!!!  :)

sweetmami

Joehoe lieffies, een lange drukke leerzame dag gehad vandaag...
Nog even de kaartjes van de komende week  :D

maandag de tuin
dinsdag de brief
woensdag de vissen
donderdag de ooievaar
vrijdag de maan
zaterdag de heer
zondag het hart

Sweetie

Hallo Schattie

Ma :Gezelligheid
Di   een belangrijk bericht voor vandaag
Wo vermeerdering in iets
Do  een verandering of verplaating
Vr   op je doel afgaan
Za  bezoekje van een heer
Zo  gevoelens en houden van vandaag

Suus

arend

Hallo Sweety Sweety,
gisteren gezellig met vrienden familie, vandaag komt een berichtje jouw kant op, woensdag heb je succes je gaat vooruit, donderdag ergens een echt nieuw begin, vrijdag loopt als een trein komt er vanalles op je pad, zaterdag hihi jaja komt goed met die heer, zondag bloeit je hartje gans open óoooooooooooooooo
ziet er goed uit op alle vlak meid  ;)
enjoy Sweety  :-*

Eveningstar

Hoi Sweety,

na een week rust... ben ik opnieuw bij je. :)

We kunnen er niet buiten... groeien en veranderingen komen op ons pad... . de aanleiding kan verschillend zijn, maar groeien mogen we zeker en emotioneel doet het ons wel wat. Krachtiger zijn als resultaat hebben, is natuurlijk een zalig en fijn gevoel. Geniet er lekker van, lieve Sweety!

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

uhuh Sweety is nog steeds het krachtige zonnetje  ;D hahahaha!

Gister heb ik contact gemaakt met 2 overleden personen... ik mocht boodschappen doorgeven.
Zegt die vrouw ook nog ze staan allemaal te trappelen om contact met je te maken..stel je vaker open...
dus ik durfde gisteravond niet meer te gaan slapen hahaha....omdat ik er al 2 moedwillig heb toegelaten...en ik voelde van alles. Toen dacht ik zal ik mn lover bellen, maar zijn vader is overleden, ik denk straks staat die in de kamer... :o whuahauhauaha ooh weer een nieuw avontuur hoor aan deze kant....

Nog even aan mn open- en dicht luikje, en afscherm technieken werken...

En jahoor tante Eef, mn handen die reageren ook overal op!
Ik kreeg van de week een contract toegestuurd waarover ik al mn twijfels had en ik kreeg allemaal steken in mijn handen!

Dit alles is echt de WAUW feeling! Ik voel zoveel begeleiding en bescherming daar en hier....

Verder, ik verwacht inderdaad een belangrijk bericht vandaag waarmee ik weer verder kan....
YEAH GOALS!!!!

En ja van het weekend gaan we lekker genieten...

Dankjewel lieffies  :-*  :-*  :-*

rianna

hoi Sweety
Maandag eens even lekker rustig aan doen met vrienden of collega's
dinsdag je neemt een besluit
woensdag kijken hoe je verer iets kan ontwikkelen voor je toekomst
donderdag voelt als een verandering iets waarbij je dingen kan ontdekken
vrijdag emoties die vrij komen
Zaterdag een heer in het spel die je zondag met liefde overvalt :)
liefs Rianna