De week van Sweety

Gestart door sweetmami, juli 16, 2012, 10:53:43 AM

Vlinder

Vandaag de beer, voor jouw sweety,
Mooie krachtige kaart, en zelfbeheersing komt ook in me op,  :-*

sweetmami

Hahaha vlinder dat is zo grappig dat je dat schrijft! Ik ga namelijk kickboksen straks hihihi,
maar anderzijds is er ook een kwestie gaande waar mijn zelfbeheersing op de proef word gesteld, dat is een hele mooie weer van jou lieve Vlinder. En ja, zit ontzettend in mn kracht, ik heb zoveel energie. Ik kan het helemaal plaatsen. Dankjewel! :-*

Vlinder

Vlinders vliegen overal en zien ook veel ;D ;D ;D

Liefs en fijne  dag

kreeft

sweety,
vandaag de sleutel voor jou,
oplossingen of deuren die opengaan  :)

hopelijk geen blauw oog opgelopen met dat boksen  ;D

:-*

sweetmami

mwuahuahuahauhauaha! Neehoor...

Vandaag sluit ik 1 deur daar zie ik niks in en een andere deur open ik....zo gaat dat..  ;) Hihihi, thanks lief  :-*

kreeft

vandaag de maan voor jou,  :)
iets op werkvlak, en inzichten

sweetmami

Vandaag ben ik wat emotioneel, en inzichten, jazeker. Dank je wel lief  :-*

kreeft

voor vandaag de heer,
jouw zoontje is al de man in je leven  :D
mss borrelt dat boek mee op en komt er een andere heer in je leven  ;)

fijne zondag, sweetie mmmwwaahh  :-*

arend

Yep, ik herinner me ook die heer voor Sweety vandaag, ben beniewd ;)

sweetmami

Goeiemorgen, een nieuwe week!!!!

maandag de klaveren
dinsdag de zeis
woensdag de zon
donderdag de boom
vrijdag het kind
zaterdag de dame
zondag de sterren

Alain

sweety,
een plotse einde van iets waarvan je gelukkig was, je stelt je positief en optimistisch op.
Er is iets niet in orde maar er komt verniewing waarin je el zult slagen, je wordt gewaardeerd en krijgt steun van een dame, wensen komen in vervulling.
XXX

Vlinder

Hoi Swety, heb hoop en vertrouwen, als iets minder gaat, gaat het binnekort weer beter  8)

liefs Vlinder

dameblanche

http://youtu.be/pWdsx9qnHVM

keek op de week.....
ken je het nog van vroeger koot en de bie....

maandag is een opstartertje voor je, na de lading in het weekend kun je voort, kun je de week aan...
want voor dindsdag staan er wat onzekerheden op je lijstje waar je mee kappen wilt, het is nog iets wat energie zal vragen..
optimisme is geboden, ook voor donderdag, want dan wordt er weer iets van je gevergt wat om een oplossing vraagt, sweety...
dan komen we weer op vrijdag waarbij je weer open staat voor iest nieuws, je bereidt je goed voor op weer dekomende zondag, het is telkens bij jou weer dat je in weekenden  gaat opladen, je wilt dat ook behoorlijk kunnen doen en niets mag dat ook in de weg staan, je bent bang om af te glijden en wil dat persee in de hand houden...
goede instelling, maar je focust je te veel op dat het negatief KAN aflopen weer....

nergens voor nodig, als je maar op je energie-level blijft letten!
kus, mar de botenbouwer....

sweetmami

Joehoe oke, hier komt de feedback van de sweety... :D

Nieuwsgierige Arend en Kreeft gehehe, nou er was een heer, een leuke nieuwe heer maar dat is hem niet geworden en de oude heer is hem ook niet meer geworden... gewoon echt geen tijd/zin in vraag teken figuren  ;) Maar er loopt nog 1 heer tussendoor hoor, jahwel, ook een werk paard en daar kan ik mij mooi aan opliften, dat soort hebben we nodig nu gehehe.

Dan Alain, amai again  ;) Ja afscheid en de dood is nooit leuk en confronterend maar we hebben er bij stilgestaan en gaan weer door, de wensen jawel hoor, de waardering en de steun is er om ze waar te maken... either you in or your out.... een heer en een dame die er dus niet in paste, maar wel een man en nog een nieuwe dame indd, die ik heb leren kennen, die helpen mij ook mooi op weg.

And hi there, fladderende vlinder, neehoor gaat nog steeds goed, 5 overeenkomsten gesloten, 2 afgewezen waar ik mij niet goed bij voelde... ben er nog bezig met 2 vd grond te krijgen maar alle tekens zijn er en duidelijk dat dit aan mij is besteed.

En lieve Mar,

Citaat van: marianne op juli 24, 2012, 08:52:31 AM
je bereidt je goed voor op weer dekomende zondag, het is telkens bij jou weer dat je in weekenden  gaat opladen, je wilt dat ook behoorlijk kunnen doen en niets mag dat ook in de weg staan, je bent bang om af te glijden en wil dat persee in de hand houden...
goede instelling, maar je focust je te veel op dat het negatief KAN aflopen weer....

Vanwaar de weer? En de negativiteit in jouw duiding voor mij?

Mijn energie level kan ik wel plaatsen want er is hier een kleine met blokken gips om zn benen wie ik 24/7 loop rond te tillen en te bedienen... Maar zekers geen onzekerheden voor de dingen die ik onderneem en omdat ik doe wat ik graag wil, kan ik er wel even mee door hoor. Dit weekend word er niet opgeladen maar gewerkt, dat is overigens ook niet zo dat dat elk weekend zo is, ik ben daarin heel flexibel. Mijn focus ligt op mijn doel, en nadat ik alles zorgvuldig overwogen heb, ik nu iets in mn hoofd heb, probeer dat er maar uit te krijgen  ;) Alles verloopt gewoon rustig. Ik heb al een akkoord gekregen dus ik ben zeker niet angstig voor de dingen die komen gaan, ik heb de volste vertrouwen dat dit mij gaat lukken anders was ik er niet aan begonnen.

Bedankt he!  :-*

arend

Hahaha Sweety, 't ja beetje curieus maar je hoofd staat vooral op andere dingen, als ik je laatste bericht zo lees kan ik enkel typen: that's the spirit, girl! je blaakt van zelfvertrouwen, no matter what or if, je wil is sterk en ik wens je veel succes, houden zo  :-*