De dood op omgevingskaart

Gestart door hatsjepsoet, juli 14, 2012, 23:23:35 PM

hatsjepsoet

Hallo,

Wanneer de Dood op plek acht ligt in het Keltisch Kruis, betekend dit altijd dat "de ander", aan het loslaten is? Of is dit te kort door de bocht gesteld? Ik weet dat die plek meerdere betekenissen heeft wat slaat op de omgeving maar als ik vraag of het nog goed komt tussen mij en een ander en de Dood ligt op die plek, wat zou het dan kunnen betekenen?

Liefs, H.

dameblanche

nee de dood op plek acht is hoe je overkomt op anderen, hoe anderen je zien,die je niet zo goed kennen...
ofte wel je laat anderen zien dat je een duidelijke stelling inneemt hatsie en dat je in styaat bent te breken met hetgeen je tegenhoudt...

hatsjepsoet

A ha, Marianne, bedankt dan snap ik het helemaal. Klopt ik heb wel (tijdelijk) afstand genomen van die ander dus het klopt wel.
Ik heb van Ricca de uitleg van het Keltisch Kruis gedownload zeg maar en daar stond dat plek 8 ook wel eens kon staan voor de ander. Ricca heeft ook een keer een Keltisch Kruis voor mij uitgelegd en op plek 8 lag toen bekers 8. Zij gaf als uitleg dat de ander afstand van me had genomen wat toen ook het geval was. Vandaar dat ik nu ook het idee had dat het op hem sloeg.

Liefs, H.