veranderd in een monster.

Gestart door raven67, juli 13, 2012, 07:43:08 AM

raven67

ik droom,
Ik zit op een bank in een huiskamer, en voel dat ik aan het veranderen ben in een oncontroleerbaar vampierachtig monster.
Iemand heeft ook een kind bij, en ik zeg , ga alstublieft weg, want ik voel dat ik aan het  " veranderen"  ben en dat is niet veilig voor onschuldige mensjes zoals kinderen, en andere mensen.
Daarna ben ik ineens buiten op een soort groot uitgestrekt weiland, en ben veranderd in een soort monster. Niet om andere mensen pijn te doen, maar specifiek op zoek naar andere monsters om ze aan te vallen en te verjagen.
Ik eindig in een gevecht met een ander monster en ik win...

dat was mn droom.
Het voelde heel echt aan, maar was voor mn gevoel niet angstig.

Sonja Irene

Beste Raven,

Mijn eerste ingeving: je bent je ervan bewust dat er krachten in jou leven die je voorheen misschien onderdrukte en je bent bereid deze krachten in je toe te laten.
Zelf denk je dat deze krachten gevaarlijk kunnen zijn voor anderen, vooral ‘onschuldigen’.
Of dit ook echt zo is, is de vraag, maar uit het feit dat je andere monsters opzoekt om je mee te meten leid ik af dat het je vooral om zelfonderzoek gaat.

Iets in deze droom (vooral het feit dat je een gevecht aangaat met een ander monster en wint) doet me denken aan je droom over de kerktoren, waarin het misschien ook wel ging over macht (van instituten zoals de kerk).

Andere beelden:
De huiskamer â€" je huidige leven; de bank: een vertrouwde plek.
Het weiland â€" een open plaats, misschien wel ver van je dagelijkse omgeving, waar je veilig van alles kunt uitproberen.

Misschien zijn er andere visies mogelijk op het beeld van een ‘monster’, daar ben ik ook benieuwd naar!

raven67

Wat ik wel herinner is dat ik het "goede" ben en dat andere monster vertegenwoordigd "slecht".