mijn dagkaartjes

Gestart door Lief, juli 12, 2012, 20:48:26 PM

arend

Hallo Lief
wil je je hart volgen en een keuze maken
maar wantrouw je nog,
gesprekken of gedachten van geluk
maar je moet ergens een kruis over trekken
iets met de zeisen afkappen, loslaten
:-*

Lief

Dank Arend voor het duiden :-*

Ik zit nog even in de niet snappen modus.

Ik geef aan mijn echtgenoot aan dat het zo niet verder kan en dat er iets moet gebeuren.

Vervolgens is hij degene die het out of the blue beaamt en zegt dat het klaar is. Vervolgens modderen we wat weken verder, waarna hij gaat aandringen om stappen te ondernemen. En net als ik qua gevoel en verstand zover ben gaat hij weer keren en weer leuk lief en aardig doen.

Nu zoveel twijfels. Moet zeggen dat het meer komt omdat we ook 2 kinderen samen hebben. Ik heb nu zoiets we modderen wel en ik stop wanneer ik eraan toe ben.

Daarnaast nog een liefdevol persoon naast me, waar ik ook niet zo goed raad mee weet, maar hem ook niet kan loslaten.

Nog een hoop geworstel voor de boeg dus. Eerst woensdag nog op vakantie als gezin en daarna ga ik het wel weer verder zien.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

arend

Hallo Lief,
geniet alleszins van jullie reis en volg je eigen hart hierin  :-*

Lief

Goedemorgen....

Kaartjes voor 30-07-2012

Vissen-Berg-Ring=Lijkkist  MC/Wolken
  Toren-Zeisen-Sleutel
       Vrouw-Slang
            Kruis

Even de 1e 4 kaartjes weer. Rest ga ik nog op puzzelen.

Veel weerstand ondervinden. Verdriet om een relatie. Huwelijksmoeilijkheden.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief
Moeilijke obstakels ivm een relatie, iets loopt ten einde door moeilijkheden
je voelt je eenzaam en kapt met goede bedoelingen
Je sluit iets af, iets wat je moet verwerken , iets waar een vrouw in tussen zit ?!
Suzy

Lief

Hmm, ja die vrouw. Daar zat ik ook al op te puzzelen. Ben nou benieuwd wanneer deze boven komt drijven.... ???
Look for the answer inside your question...

sweetmami

Hi Lief, ik denk dat je die andere persoon niet kan loslaten omdat het in je gezin niet lekker verloopt.
Ik denk dat die slang aangeeft dat verder gaan met die andere persoon een illusie is en je het daarin ook voor jezelf moeilijker maakt in je huidige situatie. Ook jij gaat je anders gedragen naar hem waar je misschien niet bewust van bent. Ga lekker met elkaar er even tussenuit en praat veel en eerlijk met elkaar en zie maar wat het brengt. Eerst het 1 voor jezelf helder krijgen voordat je gaat sleutelen aan het ander  ;) Het ander doet er nu even niet toe zegt het kruis :-*

Lief

Dank Sweetmami voor je duiding,


Verder met ander persoon zou voor mij geen optie zijn hoor. Hebben teveel ons eigen ding. Wat het voor mij moeilijkste maakt zijn mijn kinderen. Als ik maar in de ''lijntjes'' blijf lopen voor mijn eega dan is alles wel oke. Ik ben dan ook geneigd dit te doen voor mijn meiden.

Waren deze er niet dan was ik hier allang niet meer geweest. Dat is voor nu even mijn worsteling.

Mijn eega praat op het moment nergens over. En ik wijselijk ook niet. We moeten woensdag nog 3 weken op vakantie en gaan het daarna wel zien. Laatste wat we erover gesproken hebben is dat hij dan alles zo snel mogelijk geregeld wil hebben. Terwijl zijn hele doen en laten van de laatste dagen weer heel gezellig en aardig is. Dat is dan weer wat mij verward. Enfin. Een draaikolk gewoon.

Het zal komende weken/maanden wel helder gaan worden. Meestal is het ineens daar.

Nogmaals dank.

liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

sweetmami

Citaat van: Lief op juli 30, 2012, 13:01:08 PM
Meestal is het ineens daar.

Ja liefje vertrouw daarop, als je gevoel en je verstand het helemaal hebben, dan zie je het, dan kan je het...

maar laat jouw zijn, niet afhangen van hem of je kids... volg jouw, daar heb je op de lange duur het meest aan....en je kids ook...

ik wens je veel kracht en rust toe

:-*

Lief

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenacht....

Kaartjes voor 31-07-2012:

Hart-weg-kindje=muizen MC/anker
    Zeisen-anker-kruis
         Ruiker-anker
              Lijkkist

Ga ik eens een nachtje over slapen.

Groetjes Lief :)


Look for the answer inside your question...

Lief

Keuze maken vanuit mijn hart. Kind en muizen n duiden op een gemis vsn een kind wat niet in huis woont?? Ik kan hem verder niet rijmen met 1e 2 kaarten.

Onzekergheid in de liefde. Gevoelens bekoelen.

Stabiele liefde, soepel verlopende transformatie. Nieuw begin.

Nu echt proberen te slapen. Kan hem maar niet vatten

Trustuh, Lief
Look for the answer inside your question...

Alain

Liefje...,

je hoeft er geen nachtje over te slapen hoor...

Volg je hartje, om de nieuwe richting in te slaan, laat de zorgen opzij en zo krijg je stabiliteit...
Maar eerst met allerlei dingen kappen en een streep erover trekken.
nadat je de streep getrokken hebt, krijg je een gelukkige periode.

XXX

Lief

Dank Alain.....

Slaap lekker. Ennuh, best redelijk gezien toch van mij. Ik kijk nog teveel per kaart. Ga maarceens goed oefenen in de Spaanse zon.

Buenas noches :)
Look for the answer inside your question...

Alain

#149
Het begin is altijd moeilijk, eens je er mee weg bent...

Als je de slaap niet kan vatten dan kan je schaapjes tellen, 1 schaap, 2 schaapjes, 3 schaapjes, 4 schaapje., 5 schaap.., 6 schaa, 7 scha..., 8 sch...., 9 sc.... 10 s...., Z11...., ZZZZ  ;D