mijn dagkaartjes

Gestart door Lief, juli 12, 2012, 20:48:26 PM

Lief

Hahaha, nee Alain hier ben je er meer ingelogd :D ;)
Look for the answer inside your question...

Alain

Citaat van: Lief op juli 18, 2012, 08:06:25 AM
Dank Alain,

Moet het ook wel zelf leren hè. Ga zo eens kijken wat ze mij zeggen.

Suzy, dat zou zomaar kunnen. Hoop dan wel op een sleutel van een ander huisje, anders word het in een doos wonen en dat word zo'n smurrie als het regent ;)

Groetjes, Lief :-*
Aldoende leert men liefje, door duidingen van de vrienden leer je bij en leren wij ook ;D ;D

Ik ben hier idd Ingelogd :) ;) :P

Lief

Owkee, hoe ik de kaarten 'zie'. Doe alleen de 4 hoor, das al meer dan genoeg.

Sleutel: geloven in mezelf. Ik heb de kracht om oplossingen te vinden.

Huis: Wil een veilige basis, vastigheid.

Anker: Versterkt dit. Wil houvast, stabiliteit. Zegt me ook dat er geluk komt. Nieuwe/hervonden liefde?

Wat het kruis betreft heb ik nog wel een vraag. Over welke kaart zegt hij iets? Hij verteld me in ieder geval dat ik sterker uit een tegenslag kom, maar geduld moet hebben.

MC/Beer: Ik denk dat ik letterlijk beren op de weg zie, die er nu nog niet zijn of zelfs nooit komen.

Even wat anders. Trekt iemand wel eens een zigeunerkaart? Ik vind ze zelf erg leuk.

Vandaag is de kaart Onverwacht geluk. Meer in financieel opzicht bedoelt.

Groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

kaarten voor 19-07-2012

Boek-Ruiter-Sterren=Slangen

mc/sleutel

Eerst even over deze slapen. Morgen de 10 kaart eens bekijken.

slaap lekker allemaal, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Alain

hey liefje,

Doe je iets in het geheim, documenten regelen? Je werkt aan je toekomst, maar let op voor misleiding...
XXX

Lief

Ha, enige wat ik in het geheim heb is een staatslot gekocht. Verder komt er in de 10 kaart een sterfgeval naar voren. Kan me er 1 bedenken waar dan erfenis aan vastzit....
Look for the answer inside your question...

Lief

Ik ga morgen verder kijken. Oogjes vallen dicht.

nog ff symbolonkaart en zigeunerkaart en Lief is in dromeland....
Look for the answer inside your question...

Alain

liefje,
Ik heb niet gekeken naar de andere kaarten, zal morgen wel eens kijken.
slaap lekker
XX

Lief

symbolon is:

DE MEESTER

Vandaag beland je in een situatie, die je helpt om in je eigen volwassenheid en rijpheid te stappen. Durf hier daadwerkelijk ook op te vertrouwen! Angst is een slechte raadgever, evenals doemdenkerij en zwaar op de hand zijn. Ga dus vandaag een probleem niet uit de weg, maar zie deze met open ogen, eerlijk tegemoet.

Zigeunerkaart

De Mededeling

Gesprekken, mondelinge berichten (telefoon, tapes) vallen hieronder. Je maakt een omwenteling door, waardoor je een nieuwe kijk op het leven verkrijgt.

Heel toepasselijk allemaal.

Night night...
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief

zaken die zijn uitgekomen en spoken in je gedachten, de vooruitgang is ingezet maar je bent op je hoede daar ligt de sleutel
Suzy


Chris

Hallo lief

Boek-Ruiter-Sterren=Slangen

Lijken zaakjes op je af te komen welke een verandering inluiden.Zaakjes die nog onbekend waren.Er zullen beslissingen moeten worden genomen welke gepaard gaan met gesprekken,

GR Chris

Lief

Dank Suzy en Chris :-*

Ik ga nu eens broeden op de 10 kaart. Wat al een paar dagen daarin naar voren komt is een sterfgeval.

boek-ruiter-sterren= slang
   brief-ooievaar-muizen
          lijkkist-huis
            vogels      mc/sleutel

groetjes, Lief  :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

??
Sterfgeval ? en wat bedoel je Lief met de 10 de kaart is dit de sleutel dan ?

Alain

liefje,
dat vraag ik me dan ook af, Sterfgeval ???

Is het de Sleutel waarop je broed: je hebt oplossingen. Je wilt nieuwe deuren openen en de oude sluiten, geloof in jezelf.

Of tenzij de Vogels: Gesprekken, je gaat de moeilijkheden ga je niet uit de weg, Verdriet van korte duur....
XXX

Lief

boek + ruiter+brief+kist betekent  toch sterfgeval??
Look for the answer inside your question...