Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Broer

Gestart door Evi, juli 12, 2012, 11:39:01 AM

Evi

Hoi!

Dus de voorbije 2 nachten heb ik heel raar gedroomd..
Mijn dromen slagen nooit op iets en ik kan er altijd maar flarden van onthouden..
Nu de laatste 2 dromen die ik had kan ik zo goed als perfect navertellen en gaan allebei over mijn jongere broer..

De eerste droom is dat mijn broer thuis komt en verteld dat hij vader is geworden.. (mijn broer is net 18 geworden dus beetje vreemd en hij heeft ook geen vriendin voor zover ik weet..) Nuja iedereen in het gezin doet er heel normaal over en we vragen naar de naam.. Hij moet nadenken en komt dan met een papier naar ons met de naam 'Kelly' op, de naam van zijn pasgeboren dochter dus blijkbaar..

Ok de tweede droom (die van deze nacht dus). Ik ben in een heel oude school en ben te laat voor een belangrijk examen.. de prof kent mij blijkbaar persoonlijk en is kwaad op mij..
Ik ga terug naar huis (ok dit gaat heel raar klinken maar in mijn droom was het allemaal heel normaal :p)
en daar zie ik mijn broer.. zwanger. Ook dat vind heel het gezin heel normaal en mijn broer zegt eigenlijk bijna niets (in beide dromen)
Je ziet dat hij al even zwanger is en opeens staat iedereen recht om naar het ziekenhuis te vertrekken want mijn broer moet bevallen.. juist voor de bevalling ben ik wakker geworden..

Ok heel raar dus :) Ik zou graag weten wat mijn dromen betekenen..
Als het een verschil maakt.. Mijn broer is voor het moment voor de eerste keer op reis met zijn vrienden

Hoop dat ik te weten komt wat deze dromen wil zeggen :)

Evi

Purper

Mijn poging.

Ik denk dat je je onbewust wat zorgen maakt over je broer.
Je broer is nu bezig met een nieuwe stap (zwangerschap), voor het eerst met vrienden weg/op vakantie.
Eerst is de bevalling al geweest, daarna moet de bevalling nog op gang komen.
Beide gevallen mis je de bevalling. Een bevalling staat voor iets nieuws. Moeite met het nieuwe?
Even wennen?
Een examen is een beproeving, en de prof had een verwachting: namelijk dat je er was.
Voldoe jij voor jouw gevoel ergens niet aan?