Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 november.

De Gehangene met as 2e/kruisliggingkaart munten 9.

Opoffering, aanvaarding. Zelfvertrouwen, voltooing.

Symbolon:


DE VERLEIDER

Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief
als je omgedraaid ligt dan stromen je kelken leeg  :(

Suus

dameblanche

ik heb eens verder voor je gekeken leif

1 de situatie; de geliefden
2 wat kruisd; staven 2
3 verleden; koning van pentakels;
4 heden ; de hoge priester
5 nabije toekomst; koningin van zwaarden
6 verre toekmst; zwaarden 7
7 jij zelf; de heremiet
8 hoe anderen je zien; page van pentakels
9 je hoop/angsten ; de zon
10 strekking; zwaarden 5

de beslissing, de keuze die je voor JEZELF wilt maken, wat kruist, dit kun je op 2 manieren invullen, je barst van enthousiasme, je ziet het ook als uitdaging, maar zie ook je kunt die start niet maken, omdat je de plannen niet kunt lanceren.

komende vanuit een zekerheid zoeken en vinden voor jezelf, eigen stabiliteit gaan creeren, je weet goed wat je wilt en oo khoe je het niet wilt, de komende tijd ga je je doelstellingen ook verder uitbouwen, maar je zult uiteindelijk nog vele weerstand ondervinden gaan.
je bent bang dat je de plannen te optimistiche hebt gestelt [zon] het spookt ook alsmaar door je hoofd, je kunt er niet los van komen.
als JIJ ER 100% achter staat lief, dan ga er voor, ook al zien anderen dat je op een roze wolk zit...
laat je niks aanpraten, weerstand krijg je toch, maar zoals het spreekwoord geldt

beter iets te verliezen dan het nooit te hebben gehad....
knoop dat in je oren!

Lief

Dank Suus, gauw omdraaien dus....

Heel frapant. Ik opperde vanmorgen bij het opstaan nog dat ik erg moe ben. Ben normaal voor de wekker wakker, maar nu dus echt niet. Jij bevestigde nog even dat energie laag is. Zo heb ik dat ook hele dag gevoeld.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoi Marianne,

Dank voor de legging en voor de laatse wijze woorden. Ik ga deze eens goed in de oren knopen. Ik ben denk ik op mijn best wanneer ik weerstand krijg. Als iets soepeltjes zou verlopen dan zou ik het niet eens herkennen denk ik.

Ik ga er zeker voor. Alles wat ik doe is voor 200% en dit zeker ook.

Nogmaals heel veel dank!!

liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 20e november.

Staven Aas met als 2e/kruisliggingkaart Staven 5.

Begin van iets nieuws waar ik mijn intuitie moet volgen. Het gevoel hebben tegengewerkt te worden.

Symbolon:


DE VERLEIDER

Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief
Staven Aas met als 2e/kruisliggingkaart Staven 5.
een vernieuwing aan de man brengen en de overwinning door het geen je vernieuwt hebt

Suus

Lief

Dank Suus,

Ik ben benieuwd.

Ik moet vandaag een portret overdoen op een andere manier dan mijn werkwijze. Voelt een beetje lastig om mijn eigen ding los te moeten laten. Inderdaad de vraag of ik blij ben met de vernieuwing en of hij goed bevonden wordt door mijn docent.

Groetjes en dank, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de staven aas geeft ook al de uitdaging aan, maar ja, hoe nu presies te beginnen en er werk van te gaan maken?

Salsafret

Een klus te klaren Lief. Met het vuur en de passie van de Staven Aaas gaat het best lukken. Gebruik je talent en zeg JA!

Vlinder


Lief

Goedenavond,

Marianne, Salsa en Vlinder.

Zeker een creatief proces. Gisteren aan het stoeien geweest met licht, model, pose e.d. Uiteindelijk het resultaat bereikt wat ik wilde. Foto's goedgekeurd door docent. Nu weer zat nieuwe inspiratie om hier op door te gaan. Wat leuk dat jullie alledrie hetzelfde zien in de kaarten. Dank voor de duiding.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

hoihoi,

Nog even mijn kaartjes op de valreep....

Schildknaap van Pentakels met als 2e kruisliggingkaart Staven 5.

Ieder detail bestuderen om tot het juiste eindresultaat te komen. Het was even een worsteling, maar het eindresultaat is er dan ook.

symbolon:

HET NOODLOT

Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sweetie

hallo Lief

Schildknaap van Pentakels met als 2e kruisliggingkaart Staven 5

waakzaam blijven en de competitie met anderen aangaan

Suus

Lief

Hoi Suus, dat klopt.

Gisteren bezig geweest met fotoos en deze op internet geplaatst voor een competitie.

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...