Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Ik heb eens even zitten lezen, maar vind deze toch wel lastig deze schildknaap. De omschrijvingen erbij zijn prachtig, maar om het dan weer kleiner te maken en op mezelf te betrekken...

Ik zie het als meer uitzicht op een zaak krijgen en er met veel energie instaan?

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

de schildknaap/ page van staven geeft een kans aan,
een voorstel dat je wel aanstaat, het maakt je enthousist.

:DVlinder

dameblanche

schildknaap van staven, de staven staan voor engie, de schildknaap voor iemand die open staat voor lering, hier wordt je erop gewezen dat je beslist openstaan voor veranderingen, maar je zult daarbij wel je geduld bij moeten opbrengen...

Lief

Hoi Vlinder en Marianne,

Zo kan ik het zeker bij mijzelf plaatsen.

liefs en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen allemaal,

Ik moet nog even kijken wat ik ermee moet. Eerst de kids even naar school.

Mijn kaart voor vandaag is kelken 6 en om er een kleine kruislegging van te maken als 2e kaart zwaarden aas.

Tot straks allemaal.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief ( is precies tegen mijn man )  :D

je laat angst achter je en en creeert nieuwe plannen

Suzy

dameblanche

de kelken 6 geeft aan dat je je laat meeslepen door emoties....
je bekijkt een een en ander....waarbij je de zwaarden aan zal moeten gebruiken gaan, dus het zwaard gaan heffen, er de uitdaging in gaan zien om illussies te gaan verjagen...

kristina1975

Goedemorgen Lief en net als Suzy gebruik ik dat ook voor mijn vriendje soms  >:(

Lief, ij bent aan t twijfelen geloof ik of je wel de goede keuzes hebt gedaan..

Wat waren mijn idealen? Kan en wil ik ze nog realiseren? Wil ik graag mensen ontmoeten uit mijn verleden? Spit ik nog wel eens in mijn verleden? Wil ik nog mensen van vroeger terugzien?

Ik kan je een ding zeggen jij bent nooit te laat om te worden wie jij wilt te zijn. Ik ken mensen die hun hele leven lang niets aan sport hebben gedaan en op hun 40ste zijn begonnen met sport instructeur te worden en binnen een jaar ja hoor!
Mensen die op hun 55ste een universitaire opleiding beginnen en afmaken.
Gewoon doen!

Over de keuzes in de liefde gras is soms elders veel groener totdat jij daar bent aangeland.

Vlinder

Dag lief,

Denken  hoe het was, mooie herinneringen en de keuze die je voelt, maar niet durf te maken.

Fijne dag Gr Vlinder

Lief

Ja, inderdaad zo is het. Sta voor een lastige keuze. Verstand zegt dat ik het wel weet, maar gevoel werkt nog niet mee. Angst voor loslaten, het onbekende en inderdaad terugdenken aan hoe het was en waar het gebleven is. Ik zou zo graag het gevoel en de situatie van voorheen terugwillen. Maar hoe ik ook mijn best doe ik kan het niet meer vinden.

Ik ben wel veranderd. Kom voor mezelf op, volg opleiding e.d. Maar doe geen extreem andere dingen. Zorg nog steeds voor mijn gezin als voorheen.

Beslissing die ik moet/ga nemen is niwt alleen voir mezelf, maar ook voor mijn kinderen. Maskt het lastiger. Andere kant is hoelang ga je door met iemand reanimeren als iemand misschien al dood is?

Kasrten en jullie geven me wel steun en inzichten waardoor ik kracht kan vinden om door deze periode te komen.

Verl dank daarvoor, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen op deze vrijdag de 13e. Mijn kaartjes voor vandaag zijn Zwaarden 3 met als kleine kruislegging kelken 2..... 

Liefs en groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de situatie ,maar wat kruist deze..
en dit is de zwaarden 3....
verlies.....ook omgaan met teleurstellingen....
in de relatie.....
deze kaart de kelken 2 zegt ook dat je niet je andere helft moet zoeken in een ander....

Sweetie

Hallo Lief
ontwrichting pijn voelen kijkend naar jezelf
Suzy

Lief

Hmm, de zwaarden 3 kan ik wel plaatsen. Kelken 2 moest ik even over nadenken, maar het komt er op neer dat je totaal moet zijn als jezelf en niet de helft en een andere persoon de andere helft om tot een totaal te komen....

Dank voor de uitleg.

liefs en groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen! Iedereen de vrijdag doorgekomen zonder al te veel kleerscheuren?

Hier vandaag een prachtige kaart/kruislegging  :-\ 1e kaart zwaarden koning, 2e kaart/kruisligging de duivel.

Ik kan er niks van brouwen :-[


liefs en groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...