Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Look for the answer inside your question...

Lief

#121
Goedemorgen....

Kasrtjes voor 30-07-2012:

Staven Aas met als 2e/kruisliggingkaart De Keizer.

Innerlijke orde scheppen waardoor er beslissingen genomen kunnen worden. Vertrouwen op intuitie.

Symbolonkaartje:

Zelfde als gisteren. Abortus.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

staven aas, een mooie kaart om de dag mee te beginnen lief, maar wat kruist deze mooie kaart, deze kaart van een boost energie.....
het feit dat je eigen disipline je in de weg staat.....

Lief

Ha, ik saborteer mezelf weer eens een keer ;D :-\
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenacht,

Kaartjes voor 31-07-2012:

De duivel met 2e/kruisligging zwaarden 9

Symbolonkaart:

DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL

Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

Groetjes, Lief

Look for the answer inside your question...

Lief

Nou, das een gezelige kaart...

Angst voor de toekomst, het onbekende. Op de voorhand in een gevoel zitten wat miischien niet gaat gebeuren of alleen maar een illusie is.

Groetjes, Lief

Look for the answer inside your question...

kristina1975

Hallo lieve Liefff,

Lief, door de kaarten wil ik zo brutaal zijn om te vragen of jij iets hebt gedaan waar jij spijt van hebt en of jezelf schuldig voelt? Of overweeg je iets nieuws te doen waarvoor je bang bent of wat nieuw is en misschien wat schaamte?

De kaarten zeggen je in ieder geval je:
laat je niet misleiden door je angsten, schaamte gevoel. Eigenlijk je Symbolonkaart zegt je exact wat je moet doen. ;)

liefs aan liefe lief die mij doet denken aan de rare lief :D
:-*

Lief

Hoi Believe,

Ik heb mijn eega aangegeven niet meer op dezelfde wijze verder te willen met ons huwelijk. Ben normaal zeer meegaand, dus dit kwam voor hem over alsof ik een kind ben die ineens zelf een mening heeft. In plaats dat het hem maar enigszins aan het denken zou zetten beaamde hij dat hij er eigenlijk wel klaar mee is.

Bij mij zaten er al grote twijfels wat ik nu echt wil. Houdt ik echt nog van hem. Of hou ik vast aan deze situatie omdat ik bang ben voor het onbekende. We hebben 2 dochters, moet ik daarvoor doorvechten?

Toen ik er berusting in had dat het dan maar over moest zijn, ging hij ineens weer draaien. Niet in woorden, maar meer in doen en laten. Gewoon weer aardig doen alsof er niks aan de hand was. Ik wilde er verder ook niet over praten, want me moeten morgen nog voor 3 weken op vakantie en hebben wel gezegd dat we daarna dingen gingen regelen, bekijken.

Ik voel me van binnen dus echt een draaikolk en kan me al gevoelens voor gaan stellen die nog helemaal niet aan de orde zijn.

Dat is een beetje het verhaal.

groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#128
Lief,
De duivel en zwaarden negen;
Je loopt tegen je eigen principes aan, de liefde is er wel maar niet op spiritueel gebied, en dat mis je, dat wil je niet en dat maakt het allemaal erg lastig.
Je moet er even mee dealen zet um op meid..
:-* Vlinder

heijdenv

Hoi lief,

ik las net wat je schreef aan Believe. Het lijkt me heel moeilijk om nu op vakantie te moeten gaan dus daar wil ik je heel veel succes en sterkte voor wensen....

Liefs, Vicky

Lief

Dank Vlinder en Vicky.

Ik ga gewoon proberen te genieten. Ff andere omgeving en genieten van de meiden. Boek mee, kaartjes mee. Komt wel goed.

Groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenacht,

Mijn kaartjes voor 1-8-2012

Kracht met als 2e/kruisligging Aas van munten.

Ik heb de kracht om beslissingen te nemen die mijn geluk brengen. Kan in gevoel kan financieel...

groetjes, Lief :)

Symbolonkaart:

DE ENGEL

Vandaag word je uitgenodigd je af te sluiten van de buitenwereld en je naar binnen te richten. Daar vind je namelijk alle antwoorden op je gebeden. Het is je opdracht te vertrouwen op eigen inzichten en wijsheid. Besef dat er een gedeelte van jezelf niet van deze Aarde is. Richt jezelf op je hogere weten!

Zigeunerkaart:

De Reis
Kleine of grote uitstappen, reizen, belevenissen vallen onder deze kaart. Dit hoeft echter niet altijd op fysiek niveau te zijn. Ook meditatie en innerlijke ervaringen horen hieronder thuis.

Nou das toepasselijk. Ik denk dat ik fysiek een reis ga maken, maar zeker ook innerlijk.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

hallo lief,
ik heb je kaarten van vandaag meteen meegenomen in een keltisch kruis...

de kracht met als kruiskaart de aas van munten
verleden; de hoge priester op de kop
heden; bekers 5
nabije toekomst; de zegewagen op de kop
verre toekomst; staven 7 op de kop
jij; staven 8 op de kop
hoe je op anderen over komt; de ster op de kop
angsten; oordeel
uitkomst; kelken koning...

we gaan er chocola van maken;
weer in je kracht gaan komen, daar gaat het om, om proberen zo goed mogelijk met de situatie om te gaan zowel mentaal als fysiek...
maar mentaal laat het iets na, je kunt je moeilijk aarden...
vanuit de hoge priester...veiligheid en traditie zijn overhoop gegooit, je weet niet meer waar je je aan kunt vasthouden...
ook de angst....oordeel, veroordeelt worden, het oordeel van anderen....
je probeert je emoties onder controlle te houden...maar het gaat moeizaam....op dit moment ben je alleen maar in staat om naar de omgevallen bekers te kijken....
je bent bang dat je de grip verliest.......
geen hoop meer...
probeer de situatie definitief achter je te gaan laten, probeer duidelijkheid te scheppen voor jou en ook je omgeving en probeer je vast te houden aan de nieuwe situatie....

lfs mar

Lief

Hoi Marianne. Heel veel dank voor de legging. Kort door de bocht staat ales op zijn kop  ;D

Ik heb al heel wat megemaakt in mijn leven, en weet dat dit niet makkelijk gaat worden, maar uiteindelijk ga ik hier sterker uitkomen. This alleen moeilijk omdat ik ook vor anderen verantwording heb en voir kinderen wil je altijd het beste.

Ik ga hier in Spanje iedere dag met mijzelf aan de slag om me te aarden en goed met mezef bezig te zijn.

Nogmaals dank Marianne.

Dikke knuffel en  :-\

Liefs, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen.

Kaartjes voor 2-8-2012

Staven 6 met 2e/kruiskaart koning van bekers

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...