Overleden familie zien in je droom...

Gestart door danseres, juli 03, 2012, 10:20:47 AM

danseres

Ik heb even een vrij algemene vraag. Wanneer je overleden familie ziet in je droom, staat dat dan ook werkeljk voor die overleden familie zien. haha beetje rare vraag maar ik leg het even uit. zo'n 4 jaar geleden is mijn lievelingsoom uit Madrid overleden. Woonde zelf toen nog maar net een aantal maanden in Spanje weer.
Onlangs, nouja eind 2011 is mn laatste oom van vaderskant overleden (nu zijn van de 11 kinderen nog maar 3 kinderen over, mijn vader en zijn 2 jongere zussen. precies de 3 jongsten. de onlangs overleden oom kwam net boven mijn vader qua leeftijd).

Ik heb een tijdje geleden gedroomd dat ik die laatste 2 ooms samen naast elkaar zag zitten. Ze zagen er allebei veel jonger uit dan ze waren op de leeftijd van overlijden. Ze straalden en waren zielsgelukkig. Ze zaten achter een tafel volgens mij en ze zeiden tegen me; geen zorgen hoor, het gaat goed met ons.

Dat was het. Is dat dan ook echt waar het voor staat dus dat ik zie hoe het met ze gaat nu in de geesteswereld, of zie ik dat verkeerd. Ik vraag dit omdat ik vaak, na het overlijden van een familielid, over ze droom. Zo droomde ik na het overlijden van mn grootmoeder aan moeders kant dat ik in een enorme witte zaal was (leek wel een balzaal) heel wit alles. leek wel alsof alles ook van wit marmer was. ik zat op een bank samen met nog wat mensen die ik niet kenden. links van me door een deur kwam een stoet mensen en daarin zag ik mijn grootouders van moederskant. Mijn grootvader was 2 jaar ervoor overleden. Ze keken naar me en zwaaiden. ik kon niet naar ze toe. Die hele stoet mensen trok samen door een andere deur weg.

Bianca

Hoi Danseres,

Jou familie wil je laten weten dat ze allemaal bij elkaar zijn. En dat het goed met ze gaat.

Hele warme en mooie droom.

Groetjes Bianca

danseres

Dankjewel Bianca. dat denk ik zelf dus ook.  ;)

espietje

Hoi ,

Ik heb twee jaar terug ook mijn grootvader in mijn dromen tegen gekomen was anders dan mijn andere dromen...ik was zogezegd een ober (vrouw) en er zat maar 1 man aan tafeltje toen ik dichtetbij kwam maakte ik een grapje...draaide mij om en toen zei hij dat ik een mooie vrouw ben geworden en toen werd ik wakker.De laatste keer toen ik hem gezien had was toen ik 15 jaar was (daarmee wss zijn reactie) . Het rare was twee dagen later lag ik in het ziekenhuis met een longembolie op 26 jarige leeftijd. . Ik geloof dat hij mij ergens voor wou verwittigen ...of mij laten weten dat hij er is...blijkbaar nu mijn zoontje van 8 heeft sinds kort nachtmerries....over een meneer. Ik heb hem toen gevraagd wqarover hij droomde. Mrneer wou altijd met hem spelen...niet praten...pakkertje...toen hij begon te vertellen hoe die meneer eruit zaf dacht ik meteen aan mijn grootvader.Ik heb toen een foto laten zien van hem die eerste foto twijfelde hij maar bij de tweede toen mijn grootvader jonger was zei hij meteen ..mama die lijkt heel hard op die meneer van mijn dromen. Ik heb hem toen gezegd van dat is deze meneer ( fotogrootvader in de living, hij wist dat deze meneer dood was) meteen begon hij te bibberen en te wenen....ik hrb hem gerust gesteld en nu is het ons geheimpje thuis.Hij ziet hem soms in zijn dromen maar nu weet hijdat het geen kwaad kan .

Mooi zoiets!!