Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Een leeg bed...

Gestart door danseres, juli 03, 2012, 09:40:49 AM

danseres

Een vriendin van me verteld me vaak haar dromen en ik probeer die dan te interpreteren. Vannacht heeft ze over mij en mijn zoontje gedroomd en ik kom er niet uit. Tis maar heel kort maar ze droomde dit:

Zij stond bij een lift te wachten, die lift die ging naar beneden en ze wilde dat we met haar in die lift stapten.
Er waren 3 bedden, ik (dus Danseres) lag in het midden met het laken over mijn hoofd getrokken omdat ik mijn zoon niet wilde horen jengelen en mijn zoon, samuel lag links van me en die was het niet eens dat hij in bed moest liggen. het andere bed was leeg.
Zij (die vriendin van me die het gedroomd heeft) stond erbij en zei; we gaan toch wel naar beneden he? en werd ongeduldig.

Ik dacht dat een leeg bed stond voor iets in de toekomst. Zij moet wachten op iets en wordt ongeduldig. mss heeft zij in het lege bed gelegen maar is ze opgestaan omdat ze verder wil? ik trek het laken over me hoofd omdat ik iets niet wil zien? ik negeer de waarheid?

danseres

Ze was nog een detail vergeten! Mn zoon dronk uit een flesje zo hard dat zij bang was dat ie zich zou gaan verslikken maar dat deed niet. Leuk detail want ik probeer nu al 3 weken mn zoontje uit de fles te laten drinken (wil stoppen met bv) maar hij is het daar totaal niet mee eens en krijst de hele boel bij elkaar. dus hoop wel dat dit uitkomt. ;D