Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

mijn pa

Gestart door bloske, juni 25, 2012, 18:00:29 PM

bloske

hoi hoi
heb toch eventjes een vraag aan de droomuitleggers :D

mijn vader  is in oktober 2011 overleden,nu heb ik deze nacht een droom(weeral) gehad met hem erbij
het ging zo,wat ik me nog herinner tenminste,
ik kwam ergens binnen in een huis,er waren familie leden waar ik absoluut geen kontakt mee heb want heb door omstandigheden met men moeder en broers gebroken,en men vader zit daar levend en wel in de zetel,ik verschiet natuurlijk en vraag wa er aan de hand is en ze vertellen me dat pa niet dood is ...ik zeg jama heb toch naar de begrafenis geweest enzo?en ze antwoorde dat dat maar een schijndood was......voor de rest herinner ik me niets meer van de droom wat ik wel weet is dat ik heel hard geschrokken wakker ben geworden

wie kan me helpen asjeblief

dameblanche

het huis staat voor je eigen ik, maar hoewel je geen contact meer hebt met je directe familie-leden toch is en blijft het familie.
toch is er een onlosmakelijke band, echter hij voert je ook naar je vader...
je vader heeft nog moeite om zijn plekje te vinden....hij komt nog niet geheel door....
maar hij laat je alvast iets weten;
ja vader zit in een zetel dat wil zeggen dat je er in het waakbestaan allen voor staat, dat je ook geen hulp van je broers en moeder kunt verwachten...
echter wordt je gewaarschuwd om je niet te veel om dingen op te gaan winden, achteraf blijken zij ook mee te vallen bloske...
lfs marianne

bloske

dank je marianne voor de uitleg,ja heb tegenwoordig wel meerdere dromen die ik me dan wel stukken van herinner maar deze schrok ik weer zo van omdat men pa der weer in was en dat ze gezellig zeiden dat hij dus niet dood was terwijl ik weet dat het wel zo is....