dagkaartjes Heleen

Gestart door heleen, juni 25, 2012, 10:00:12 AM

Sweetie

Hoi Heleen,

hart vos doodskist = zeis
je goed voelen bij je gezin , een nieuwe weg inslaan en vertrouwen krijgen
Lijkt op een plots nieuw begin, de weg van je hart volgen
Suus

heleen

Hoi Suzy.

Ben een soort nieuwe weg ingeslagen in mijn gezin. Althans ik heb mijn oudste dochter iets duidelijk moeten maken, wat haar verdriet doet. Mijn oudste dochter is een fanatieke dieren liefhebster, maar toen ze vandaag weer thuis kwam met een beestje, heb ik haar toch duidelijk moeten maken dat er bepaalde grenzen zijn aan een hobby.

Heleen.

Sweetie

hahaha Heleen ,
mijn zus kwam eens thuis met een schaap  ::)
Ze had het ergens zien staan in een weide ,vastgebonden aan een lange ketting, en zij dacht dat iemand haar daar had achter gelaten, ze kreeg het niet over haar hart en ze heeft het maar naar huis gebracht .
Vader heeft mogen terug gaan met het schaapje en terug in de weide te gaan zetten .

Suus

Eveningstar

Hihihi! Wij hebben thuis ook altijd vele dieren gehad. Van konijnen tot vissen, van water-en landschildpadden tot Grijze Roodstaart en honden. En ga zo maar door. Een hele dierenboel. Maar geen schapen en koeien en zo ;) .

Grappig!

Liefs,
Eveningstar

Lief

Herkenbaar Heleen,

Ik kwam vroeger ook met van alles en nog wat thuis. Mijn moeder heeft wat bij de vogelbrigade gezeten. Daarnaast had ik een neus voor dieren in nood. Katten in bomen, eenden op het is vastgevroren. Brandweer is menigmaal uitgerukt, hihi.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

ja inderdaad, dieren zijn leuk, maar soms moet je daar wel een grens instellen. Als ik mijn oudste dochter door laat gaan staat er inderdaad koeien, schapen en paard in achtertuin. Maar gezien de oppervlakte klein is zullen we ze toch op elkaar moeten stapelen.

Heleen.

heleen

kaartjes voor 12-11-2012

slang ruiker beer=zon

in mijn moederschap behoedzaam te werk gaan, wat positief resultaat op zal leveren.

Heleen

Sweetie

Hoi Heleen
slang ruiker beer=zon

je gaat erop vooruit ik denk dat ze het begrepen heeft, je hebt er een goed geboel bij

Suus

Eveningstar

Hoi Heleen,

voor jou een ommekeer.
Ik krijg voortdurend de woorden" binnenste buiten" in mijn hoofd. Kan jij deze plaatsen?

Alleszins een goed gevoel en mooi resultaat is verzekerd :) .

Liefs,
Eveningstar

heleen

@suus.
Ik weet niet of ze me begrepen heeft, ik heb mijn dochter vandaag niet gezien. Maar misschien dat er wel dingen tot haar doordringen.
@eveningstar.
binnenste buiten. niet direct, ik had vandaag wel een vreemde gedachten over de wereld. ik stond in de bibliotheek, en ik dacht aan de economie, en dat is de laatste periode natuurlijk ook niet gek dat je daaraan denkt, en daarnaast ben ik financieel medewerkster, dus denk ik ook wel eens minder spirituele dingen.
Maar toen zag ik ineens de vergelijking met het ademen. Waarom zijn we economisch zo in een slop geraakt. We zaten in een hoog conjunctuur, en terwijl we daar waren is de economie ingeklapt, dit is gebeurd uit angst en vreemde speculatie's. Dat gebeurd bij de ademhaling ook, als je bang bent, houdt je je adem in. En pas als je jezelf ontspant, ga je weer ademen. Wij zijn op dit moment allemaal bang voor wat er gaat gebeuren, en houden allemaal onze adem in. Dit is eigenlijk het domst wat kunnen doen. En toen ik me dat bedacht leek het wel of ik buiten de wereld was geplaatst alsof ik afstand had genomen van de wereld, en naar de wereld keek op afstand. Alsof ik de aarde zag ademen, of liever gezegd hoe de aarde nu zijn adem aan het inhouden is.

Heleen.

PS. ik denk dat Mark Rutte weinig met deze info zal doen.

klaproos1945

Ricca

Citaat van: heleen op november 12, 2012, 21:54:00 PM
PS. ik denk dat Mark Rutte weinig met deze info zal doen.

;D

Mooi beeld van dat ademen van de Aarde. Als je wilt, maak er maar een apart topic van op het Algemene forum. Gewoon dit stuk nóg een keer posten. Want het zal veel mensen bezighouden. Je zou het topic Economie kunnen noemen (saaie titel). Of: Zucht maar eens diep, Aarde... :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

heleen

kaartjes 13-11-2012

de heer-tuin-lelie= wolken.

donkere wolken worden opgelost door een heer, die me zal beschermen.

Heleen.

Sweetie

Hoi Heleen

heer-tuin-lelie= wolken.

Het gaat er wat moeizaam aan toe vandaag !
, ga je een gesprekje doen met een heer in je omgeving , een oudere heer gaan opzoeken die het wat moeilijk heeft ( vader ) ?

Suus

Lief

Wat een prachtig stukje over de economie en het ademen van de aarde. Ik hoop dat we eens met zijn allen die ingehouden adem uit gaan blazen....

Daarnaast heeft Rutte de adem te lang ingehouden en een zuurstoftekort opgelopen ben ik bang :-\ anders neem je niet van die rare beslissingen. Alhoewel hij vandaag weer 'geland' is. Hij geeft toe dat hij een verkeerde beslissing genomen heeft. Zoals Maxima zou zeggen"hij was een beetje dom". Gelukkig gaat meneer Rutte niet over de knopjes van de kernkoppen ;D ;D

Mooie kaart overigens Heleen.

Fijne dag, Lief :)
Look for the answer inside your question...