dagkaartjes Heleen

Gestart door heleen, juni 25, 2012, 10:00:12 AM

Lief

Is vaak werk gerelateerd toch?

Succes op werk, stevige positie.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Heleen ,
positiviteit en vooruitgang op het werk
alles wat in de lucht hangt schijnt over je koppie Heleen
Als dit niet beschermend is !!!
Geniet ervan
Suus :-*

heleen

@lief en Suzy, het heeft inderdaad raakvlakken met werk, maar ook prive.
gisteren een fijne dag gehad.

liefs

Heleen.

heleen

brief-dame-anker.

waardevol nieuws van een vrouw, die betekenis heeft voor diepgang in relatie.

Heleen.

heleen

kruis slang maan.

hmm. niet zo'n gunstige kaarten. tegenslag ingefluisterd door negatieve gevoelens. maar op het einde van de dag gaat het beter.

Heleen.

heleen

vos slang slang.

Mooie beestenboel. en behoorlijke negatieve kaarten. Nu houd ik best van slangen, dus ik laat mij niet uit het veld slaan, het is toch een heel interessant beest, waar wij heel veel negativiteit aan hebben gegeven, vooral door het scheppingsverhaal. en dan komen we toch weer uit bij mijn kaart de geliefden die ik gisteren en vandaag getrokken heb. Laat ik me leiden door de slang? Laat ik mij de woorden influisteren van een gemeen giftig beest, of kijk ik verder dan mijn neus lang is, en kijk ik naar de engel boven mij. Een vreemde engel dat wel, meer een punk-engel, met een te grote heren blouse aan. En volgens mij krijg ik door het schrijven een boodschap door naar wie ik moet luisteren. En ik weet het is goed. Het is de keuze die ik maak.

Heleen.

Sweetie

??
2 slangen ?

Dus opletten in je omgeving voor de valsheid, en voor leugens  !
Positief
er komen nieuwe dingen in je gezinsleven , een transformatie doordat de slang haar oude vel los laat

Suus

heleen

ik heb online getrokken. Ik heb geen lenormanden kaartjes, en dan lukt het dus 2 slangen te trekken.

Heleen.

Vlinder

Een heer die niet te vertrouwen is

heleen

waarom is de heer niet te vertrouwen? juist hem was ik van plan om te geloven vlindertje.

Heleen.

Vlinder

vos is sluw en de slang kan zichzelf goed verstoppen, de man is niet wat het lijkt, maar ik weeet natuurlijk niet welke man?!

heleen

inderdaad vlindertje de man is sluw, maar heeft goede bedoelingen (met mij). Maar de man heeft 2 gezichten (zakelijk adviseur), hij heeft mij vandaag geadviseerd in een zaak waarbij iemand iets doet wat (wettelijk)niet mag, waarvan ik op de hoogte ben. Ik heb hem gevraagd moet ik open kaart spelen. Hij heeft mij een advies gegeven.

Heleen.

Vlinder

Heel pittig dat soort dingen, en goede raad is duur, het gaat dus eigenlijk over de andere man./vrouw/instantie
Nou wees voorzichtig heleen.
:-*

heleen

ik doe mijn best vlinder. En ik probeer zoveel mogelijk op mijn gevoel te varen.

Heleen :-*

heleen

kaartjes 11-11-2012

hart vos doodskist.

er komt een einde aan sluwheid, er word open en eerlijker gespeeld, wat liefde inhoud.

Heleen.