Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

Sweetie

Hallo Tinneke,
sleutel,vos,kind

een oplossing voor een nieuw begin , eerst wat wantrouwen daarover

Suzy

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

boom,anker,toren

groetjes tinneken

Sweetie

hoi Tinneke,
boom,anker,toren

vast zitten en niet weten hoe je eruit moet komen, een stilstand

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag

roede,ring,sterren
gr tinneken

suzy,ja,ik zit vast en weet niet hoe ik er uit moet komen,ik denk dat de komende feestdagen daar een rol in spelen,zie daar tegen op,dan wijlen mijn vader's verjaardag die er aan komt,zijn wat moeilijke tijden voor mij
gr tinneken

Sweetie

Lieve Tinneke,
roede,ring,sterren

Tweestrijd en in een cirkeltje ronddraaien , je wil iets afsluiten en wil klaarheid

Suzy

martine

goedemorgen
vandaag
wolken,bekers 7,schip
groetjes tinneken

suzy,in bepaalde zaken wil ik klaarheid,begin draaierig te worden van in dat cirkeltje te blijven ronddraaien,tinneken

Sweetie

Ja kzie het Tinneke
De tarot kaarten raken al bij u LN kaartjes.
wolken,bekers 7,schip

je hebt het moeilijk en leeft eigenlijk een beetje in een fantasiewereld , daar zal je je roer moeten gaan omslaan en keer om zou de gps zeggen !!

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag

muizen,hond,toren
gr tinneken

suzy,sorry voor de kaartjes gisteren,mijn dag was wat moeilijk begonnen maar tegen de middag begon het toch te beteren,geluistert naar de gps hé,hahaha,gr tinneken

Sweetie

Hallo Tinneke,
Ja daar mag je soms , niet al te vaak naar luistren want die zou je nog een extra omleiding laten doen !

Ik luister daar ook niet veel naar maar ik ken geen baan dus mis ik dan nog omdat ik niet geluisterd heb  :D :D

muizen,hond,toren = hart / ooievaar
boom - ruiter - slang
wolken - kist
vos
je maakt je zorgen om een vriend in je leven,  je krijgt iets van een instantie , er worden vernieuwingen gedaan en daardoor komt er een verandering , je hebt het wat moeilijk van iets uit het verleden , uit de familie

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
maan,tuin,zon
gr tinneken

suzy
maak me altijd zorgen om die ene vriend in mijn leven,heb van de post mijn pakjes toe gekregen die ik had besteld,op het werk is een nieuwe maschine gekomen en daardoor ook veranderingen,heb het moeilijk met de komende verjaardag van mijn vader die er jammer genoeg niet meer is,gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
Moge het een troost wezen , hij is bij je !  :-*

Mooie feedback Tinneke  :)

maan - tiuin - zon = roede

Beetje emotioneel , er komt een verheldering in je omgeving door positieve gsprekken ( op het werk ? )

Suzy

martine

goedemorgen
vandaag
hart,vogels,sterren
gr tinneken

suzy
was wat emotioneel door een gesprek die ik heb gehad met de ex vriend,gr tinneken

Sweetie

Lief Tinneke ,

hart,vogels,sterren
Je hart hangt vast en aan een heer , het doet pijn zodat je niet echt vooruit kan

Suzy

martine

goedemorgen
vandaag
wolken,schip,ring
tinneken

suzy
mijn hart zit vast aan een heer,en het doet pijn,onze gesprekken gaan toch al iets vlotter en hij begint meer en meer terug contact te zoeken,ook gaan we de feestdagen samen doorbrengen
tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
Dan zit je toch niet alleen met die dagen !
wolken,schip,ring
Het gaat al wat beter zo te zien , je bent gerust nu de onduidelijkheden zijn opgelost

Suzy