Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

Sweetie

Ja ik begrijp het maar leef je dag en overloop het nog eens s' avonds , je hoeft helemaal niet te gaan snuffelen , als ik bv zeg krijg je vandaag een brief van een instantie , hou dan de post in de gaten en het kan gewoon een brief zijn van eenopenig van een mega winkel bv ..
Je kaartjes
de boom = je leven
lelie = steun ontvangen
boek = zaken die nog iet geweten zijn of je krijgt een ander inzicht over bepaalde zaken die nu in je leven aan de gang zijn .

OF
Boom - lelie = een dokter voor je gzondheid = boek = een ziekenbriefje krijgen


Suus

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

ruiker,heer,toren

groetjes tinneken

suzy,zoals ik al zei,ik ging het veel te ver zoeken.voortaan zal ik s'avonds mijn dag overlopen :P
heb gisteren steun gekregen en ook bekijk ik de dingen op bepaalde gebeurtenissen in mijn leven anders.
bedankt voor je uitleg lieve suzy :-* ook jij hebt mij steun gegeven,en die had ik nodig om het beter te begrijpen mercikes ;D ;D ;D tinneken

Sweetie

Hallo Tinneke 

Dat is veeeel beter  :D
je kaartjes
ruiker,heer,toren = tuin  / anker
ruiter - roede - schip

krijg je bezoek vandaag en er komen gesprekken over je leven , even uitgaan en rust vinden

Suzy ;)

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

ooievaar,sterren,kruis

tinneken

suzy,ben zelf op bezoek geweest bij mijn ex en we hebben een gesprek gehad over ons leven en toekomst,moet zeggen dat we terug beter met elkaar kunnen opschieten en praten dan de laatste maanden in onze relatie,en dat doet deugt  :D :D tinneken

Sweetie

Hoi Tinnek
Fijn te horen  :)
vandaag
ooievaar,sterren,kruis = sleutel  / tuin
sleutel - ster - sleutel
kind - kind
Boek

Ja Tinneke
je hebt de sleutel tot verandering gevonden deze opent voor jou een sterrenhemel, er ligt iets klaar voor jou , ziet er trouwens heel spiritueel uit  :D, de mogelijkheid om iets af te sluiten en met de sleutel een nieuwe deur openen , een nieuwe start gaan maken en er anders tegenaan kijken

Suzy

martine

goedemorgen

vandaag

boom,sterren,beer
tinneken

suzy,daar doe ik mijn best voor

Lief

hoihoi,

Groei naar een stabiele geluksperiode.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Tinneke
boom - ster - beer = kruis  / roede

krachten opdoen om je dromen te bekomen in je leven en daar moet / ben je nu mee bezig

Suzy

martine

goedemorgen

vandaag

lelie,brief,hond
tinneken

lief
hey lief lang geleden,stabiele geluksperiode,daar kijk ik naar uit,bedankt om te helpen ;D

suzy
zo is het,wil mijn dromen verwezenlijken ;D
tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke
lelie,brief,hond = schip  / sleutel

Je hebt de sleutel in handbereik, wil je zekerheid dan zal je de sleutel moeten gebruiken om een andere koers te gaan varen, dan krijg je vertrouwen en boodschappen van hierboven

Suzy

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

sterren,vissen,schip

tinneken

suzy,ik ga die sleutel zeker gebruiken ;D tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
sterren,vissen,schip = ooievaar  / sleutel

Dan komen er veranderingen aan als je de sleutel omdraaid ..., dan zal je leven erop vooruitgaan , je goed voelen en kunnen genieten

Suzy

martine

goedemorgen

vandaag

heer,boom,toren
tinneken

suzy,zal de sleutel rap eens omdraaien ;D tinneken

Lief

Hoihoi,

Een heer die te maken heeft met een ziekenhuis.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Tinneke

heer,boom,toren = ster / maan
sleutel - hart - anker
berg - muizen
kist

de heer zijn hart is dicht en daar heb jij het heel moeilijk mee het knaagt aan je hart en bent te emotioneel, beetje neerslachtig vandaag Tinneke ?

Suzy