Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

ruiter,schip,anker

groetjes tinneken

Sweetie

Tinneke
ruiter,schip,anker = schip

Je gaat weg vandaag , haalt je anker uit om uit te varen

Suzy

martine

goedemorgen  kaartjes vandaag

sterren,vogels,sleutel

groetjes tinneken

suzy,heb het anker niet uitgehaald

martine

goedemorgen

kartjes vandaag

berg,ooievaar,toren

groetjes tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke
berg,ooievaar,toren = berg

Moeilijkheden om iets te veranderen , moeilijkheden met een instantie

Suzy

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

doodskist,brief,toren

groetjes tinneken


suzy,er waren gisteren moeilijkheden,heb een werkongeval gehad met als gevolg een zwaar verstuikte voet :( tinneken

Sweetie

Oei Tinneke

doodskist,brief,toren

en nu komt er papieren aan te pas die je in orde moet brengen

Suzy

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

ruiter,klaveren;vos

groetjes tinneken

suzy;de papieren zijn ondertussen ook al in orde :)

Sweetie

hoi Tinneke , blij te horen .. :)

ruiter,klaveren;vos
er komt iets aan waar je waarschijnlijk al een tijdje op gewacht heeft, het maakt je blij en gelukkig en bent in vorm .. gaat het over een verandering in de familie ... ?
Er zijn of er gaan zaken besproken worden , ik zou denken iets gerechtelijks die uitgesproken zal worden en waardoor daar de veranderingen aan de gang zijn , daar jij iets kan gaan afsluiten.

Suzy

martine

suzy,ben benieuwt wat dat zou kunnen zijn,heb geen flauw idee,familie heb ik niet meer dus van die kant kan het niet komen en iets gerechtelijks kan wel,zal wel zien wat het zal worden alvast bedankt,tinneken

martine

goedemorgen

vandaag

kind,toren,wolken

groetjes tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke
Ik ga nog 1 keer proberen

kind,toren,wolken =klaver / sleutel
maan - ring -  kist
berg - sleutel
hond
dit gat over een verbinding met een belangrijk gebouw, een onduidelijkheid die een verandering brengt , het gaat over een oplossing in een die je geluk brengt en duidelijkheid brengt , een overwinning en vertrouwen krijgen

Suus

martine

goedemorgen

vandaag zijn de kaartjes

sleutel,muizen;ooievaar

groetjes tinneken

suzy,wat bedoel je met nog een 1 keer proberen :o,je gaat me toch blijven helpen mijn kaartjes te duiden :-*,ik kijk erelke dag zo naar uit ;D
zou het ook iets te maken kunnen hebben met het werk?? bedankt suzy,tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke

Ja ik weet niet wat er bij jou toekomt en wat je dag brengt , alleen ik geef het aan en dan klopt het langs geen kanten !
Dus ja als ik verkeerd interpreteer dan laat ik het erbij, ik bedoel, jij kijkt er naar uit en het komt niet uit wat ik jou vertel , wat voor jou dan ook frustrerend werkt,  toch ?
  :-\, ik duid de kaartjes , misschien duid ik ze onduidelijk zodat jij ze niet begrijpt  ???


Dat kan dat dit op vlak van werk is , hoe is je dag verlopen en in hoeverre klopt mijn interpretering daarin ?!
Tinneke  ???


Suus :-*

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

boom,lelie,boek
groetjes tinneken

suzy,zo het jammer vinden dat je me niet meer zou helpen om mijn kaartjes te duiden,ik denk dat mijn probleem is dat ik het te ver ga zoeken en het daardoor niet goed begrijp of zie :-[ tinneken