Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

dameblanche

waarom kun je maar geen veranderingen doorvoeren martinez...
waar liggen die twijfels, angsten en onzekerheden....zij vermeerderen alleen nog maar....
zoek duidelijk een weg dmv inzichten.

martine

goeiemorgen,iedereen

kaartjes vandaag zijn

vissen,schip,lelie

prettige zondag verder

dag marianne
eerlijk gezegd weet ik het allemaal niet meer.mijn grootste angst was om alleen in het leven te staan,nu dat dat zo ver is weet ik niet hoe ik dat moet verwerken,er is niemand die nog luistert als je eens je hart wil uitstorten.de mensen zijn zo egoistisch ingesteld,als je dan eens met iemand praat beginnen ze over hun eigen problemen,en wat doe ik,ik ben een luisterend oor maar blijf wel met mijn problemen en gevoelens zitten.leefden mijn ouders nog maar,daar kon ik bij terecht en zouden me goeie raad kunnen geven,bij familie moet ik ook niet gaan want ik heb er geen meer.dan nu de problemen met de(vriend)dit alles maakt het zo moeilijk dat ik mijn weg niet meer vindt en ik hoop van harte dat daar spoedig verandering in komt.
groetjes tinneken

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

vogels,kruis,wolken

prettige dag verder,groetjes tinneken

Sweetie

Hallo Tinneke
vogels,kruis,wolken

de stress slaat toe en je hebt het moeilijk om iets definitiefs te laten gaan
Suzy

assie63


veel verdriet ligt er in de kaartjes, hartzeer, je zoekt steun om te praten en je sombere gedachten te verwoorden, assie xx

martine

dag suzy
heb het idd moeilijk om iets difinitief te laten gaan ,mijn hoop is nog veel te groot,groetjes

dag assie
de steun om te praten en mijn gedachten te verwoorden heb ik spijtig genoeg niet,zal het alleen moeten verwerken.hopelijk komt er snel verandering groetjes

martine

goeiemorgen

kaartjes voor vandaag

vissen,ruiter,huis
groetjes tinneken

Sweetie

Hallo Tinneke

vissen,ruiter,huis = schip

Er komt een bericht betreffende financien waar je iets kan mee doen voor je huisje of voor jezelf

Suzy

martine

dag suzy
is leuk,dat is altijd welkom :D groetjes

rianna


hoi Martine
je voelt je als een vis in het water je twijfels die je innerlijk had laat je los
je hijst de zeilen
liefs Rianna

assie63



innerlijk een andere koers, een emotionele uitlaatklep vinden, assie xx

martine

goeiemorgen iedereen
bedankt rianna en assie
kaartjes vandaag zijn

schip,huis,ruiker
groetjes tinneken



Sweetie

Hallo Tinneke
schip,huis,ruiker

rust in huis gezellig een tochtje gaan varen ( op verplaatsing )  zal je goed doen

Suzy

martine

bedankt suzy ;)

goeiemorgen iedereen

kaartjes vandaag zijn

vos,muizen,sterren

groetjes tinneken

rianna


hoi Martine
zorgen over je familie je zoek naar geluk
liefs Rianna